بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۶
مركز مطالعات و تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريف برگزار می کند

استراتژي­هاي مناسب سرمايه­ گذاري در سال 1391

دکتر عبده تبریزی بعنوان دبیر همایش راهبری برنامه را برعهده دارند و سعی خواهد شد با تحلیل و بررسی آخرین تحولات، پیش بینی بازدهی انواع فرصت های سرمایه گذاری در بازارهای مسکن، طلا، ارز، سرمایه و پول ارائه شود.
کد خبر : ۶۶۴۳۳

دومین همایش استراتژي‌هاي سرمايه‌گذاري در سال1391 پنج شنبه 4 خرداد ماه با حضور مديران، كارشناسان و تحليلگران اين حوزه در محل دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي‌شود.

به گزارش بورس نیوز به نقل از گروه مالي و سرمايه گذاري مركز مطالعات و تكنولوژي دانشگاه صنعتي شريفT افزایش پیچیدگی­ های دنیای تجارت، تلاش افراد و سازمان­ها برای دستیابی به مزایای رقابتی، گسترش بحران­های مالی، فشارهای فزاینده سیاسی و بسیاری از عوامل دیگر، اهمیت تحلیل بازارهای مهم را جهت سرمایه­گذاری در سال 1391 ضروری می­نماید.

در همين راستا مرکز مطالعات دانشگاه صنعتي شريف در نظر دارد پس از برگزاری موفق همایش "استراتژي­هاي مناسب سرمايه­ گذاري در سال 1390"، دومین همايش را در سال 1391 با کیفیت بالاتر هم از جهت محتوا و هم از جهت مدعوین و ارایه دهندگان برگزار نماید. دکتر عبده تبریزی بعنوان دبیر همایش راهبری برنامه را برعهده دارند و سعی خواهد شد با مقایسه، تحلیل و بررسی آخرین تحولات، پیش­بینی بازدهی انواع فرصت­های سرمایه­گذاری در بازارهای مسکن، طلا، ارز، سرمایه و پول ارائه شود.

در اين همایش يك ‌روزه، پس‌از ارائه یک سخنراني عمومي كليدي، سه پانل تخصصي با عنوان "سرمايه‌گذاري در بخش مسكن و ساختمان"، "سرمايه‌گذاري در بازار طلا و ارز در سال 1391" و "سرمايه‌گذاري در بازارهاي پول و سرمايه در سال 1391" برگزار مي‌شود و شركت‌كنندگان با نقطه‌نظرهاي كارشناسان در این پانل آشنا مي‌شوند و با شركت در بحث‌ها و پرسش از اين كارشناسان، تلاش خواهند كرد تا استراتژي سرمايه‌گذاري خود در سال 1391 و بعد از آن را تدوين كنند.

از جمله موضوعات پانل "سرمايه‌گذاري در بخش مسكن و ساختمان" شامل آمار حياتي بخش مسكن و ساختمان در سال‌هاي اخير و چشم‌انداز بخش در سال، ارزيابي تحولات قيمت‌ها در بخش مسكن و ساختمان، ريسك‌هاي سرمايه‌گذاري در بخش مسكن و ساختمان و مقايسة بازده سرمايه‌گذاري بازار مسكن و ساختمان با ساير بخش‌ها در سال 1391 می­باشد و اعضای پانل آقایان عباس آخوندی، ناصر نیکوسرشت و فردين يزداني است.

موضوعات مورد بررسي در پانل «سرمايه‌گذاري در بازار طلا و ارز در سال 1391» نيز شامل تحولات سیاست‌های ارزی کشور و دلایل رشد نرخ ارز و چند نرخی‌شدن آن در سال 1390، پیش‌بینی روند آتی بازار ارز و عوامل تأثیرگذار بر آن در سال 1391، بررسي روند بهای جهانی طلا در سال 2012 و عوامل تأثیرگذار بر آن، ریسک­های سرمایه­گذاری در بازار طلا و ارز و مقايسة بازده سرمايه‌گذاري در بازار طلا و ارز با ساير بخش‌ها در سال 1391 می­باشد و اعضای پانل آقایان احمد عزیزی، پویا جبل عاملی و میثم رادپور است.

در پانل «سرمايه‌گذاري در بازارهاي پول و سرمايه در سال 1391» نيز مباحثي همچون بررسي موقعيت بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري و بررسي آثار سياست­هاي پولي بانك مركزي و بودجه‌اي دولت بر بازار پول و سرمایهدر سال 1391، اثر ريسک‌هاي سياسي و اقتصادي بر استراتژي‌هاي سرمايه‌گذاري در بازار سرمايه، بررسي اثرات اجرای فاز دوم طرح هدفمندسازي يارانه‌ها بر بازار سرمایه، تحلیل آخرین تحولات در صنایع مختلف بورسی و چشم‌انداز صنايع اصلي در سال 1391و معرفی صنایع مناسب براي سرمایه ­گذاری در این سال می­باشد و اعضای پانل آقایان حسين عبده تبريزي، علی سعیدی، حسين خزلي خرازي، حسين ملاحسين آقا، اصغر عارفی و ابوالفضل داود آبادی است.

 علاقمندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره 66086771 تماس و یا به سايت اينترنتي مركز به آدرسwww.irfinance.ir مراجعه كنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر