بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر : ۶۷۰۳۷
 همراهان نیوز: آموزشگاه بازار بورس دات کام با همکاری دفتر مدل سازی دانشکده دانشگاه امام صادق(ع)، موسسه توسعه و تحقیقات اقتصادی دانشگاه تهران و مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه علوم اقتصادی سمینار آشنایی با فرآیندهای سرمایه گذاری در بورس، تحلیل بازار و فرآیندهای سودآوری برگزار می کند.
 
 محورهای این سمینار آشنایی با بورس، فرآیندهای سرمایه‌گذاری و شیوه‌های سرمایه‌گذاری سودآور خواهد بود و در روند اجرای این سمینار مقوله‌هایی مانند آشنایی با انواع بازار، تاریخچه و تشکیلات بورس، اصطلاحات بورس، روش‌های سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، ابزارها و تکنیک‌های تجزیه و تحلیل، تحلیل‌ها و تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری، تحلیل شاخص های سودآوری، معرفی زمان‌های مناسب برای درخواست خرید و فروش سهام پرداخته خواهد شد.
 
این سمینار با حضور استادانی مانند حسین عبده تبریزی، حسین خزلی خرازی، سید محسن فاضلیان و کیارش مهرانی جمعه 5 خرداد در دانشکده اقتصاد دانشگاه اقتصاد تهران برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهینامه اعطا خواهدشد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.bazarbors.com مراجعه کرده و یا با شماره ۸۸۸۰۰۰۱۱ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر