بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر : ۷۰۴۷۷
 مهر: رئیس جمهور در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه تولید آهن اسفنجی کشور افزود: در حالی هفت میلیون تن آهن وارد ایران می‌شود که ما نزدیک به ۱۷ الی ۱۸ می‌لون تن سنگ آهن را از کشور صادر کرده‌ایم و خواستار پیگیری این موضوع شد. 

- رئیس جمهو همچنین در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: ما بخش‌هایی داریم که معدن آهن است و در واقع همچون براده آهن ۹۵ درصد خلوص آهن دارد و این یک قلم را تنها دارای ظرفیتی نزدیک به ۵۰ میلیارد تن دانست. 

- در حاشیه برگزاری این مراسم در زمانی که رئیس جمهور به همراه سایر مسئولین استانی از کسانی که تلاش برای به ثمر رسیدن این کارخانه فعالیت می‌کردند که به نام پروژه شهید خرازی نیز نامگذاری شده است، مادر شهید خرازی پس از اتمام این مراسمات برای لحظاتی با رئیس جمهور درد و دل کرد و در ‌‌نهایت رئیس جمهور او را برای رسیدگی به مشکلاتش به یکی از همراهانش معرفی کرد. 

- با وجود حضور ایران‌پور نماینده مردم مبارکه در جلسه این نماینده مجلس شورای اسلامی به بالای سن خوانده نشد. 

- استاندار اصفهان در زمان سخنرانی خود در وصف مردم اصفهان سخن گفت و البته این در حالی است که انتظار می‌رفت از مشکلات آب و زاینده رود و مشکلات کشاورزان و صنعتگران نیز سخن به میان آورد. 

- سخنان استاندار اصفهان در بخش کشاورزان و دامپروی به گونه‌ای بود که مشکلات مردم اصفهان را آنگونه که باید و شاید تداعی نمی‌کرد. 

- همچنین فولاد مبارکه با پخش یک کلیپ که در آن کار‌شناسان خارجی از کشورهای مختلف غربی و... حضور داشتند نظرات آن‌ها را پخش کرد که ذکر برخی از این نظرات جالب توجه است: برخی مطرح می‌کردند کارخانه فولاد مبارکه ثابت کرد کشور ایران توانسته است در برابر تحریم‌ها ایستادگی کند و یکی دیگر از این بازدید کنندگان نیز بیان کرد ایران از تحریم‌ها گذشته و عملکرد خوبی داشته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر