بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر : ۷۲۱۰۵
ایرنا:  مدیر عامل شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از توزیع گوشت مرغ از امروز دوشنبه در 195 شعبه رفاه در سراسر كشور خبر داد و گفت: این میزان در تهران روزانه 20 تن خواهد بود.

'محمدرضا رشیدی' روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران نرخ تعیین شده برای توزیع مرغ در تهران را هر كیلوگرم چهار هزار و 650 تومان اعلام كرد و افزود: این نرخ در استان های مختلف متفاوت است.

وی توضیح داد: حجم مرغ عرضه شده در استان ها به فراخور تقاضا خواهد بود و قیمت آن نیز متفاوت است، به نحوی كه به عنوان مثال هر كیلوگرم مرغ در استان خراسان رضوی پنج هزار و 200 تومان و برخی استان ها چهار هزار و 600 تومان عرضه می شود.

بر اساس برخی برآوردها، مصرف ماهانه مرغ كشور 120 هزار تن است.

مدیر عامل شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در باره توزیع گوشت منجمد در شعب این فروشگاه نیز عنوان كرد: گوشت هایی كه قبلا وارد شده، هر كیلوگرم 9 هزار و 700 تا 9 هزار و 800 تومان عرضه می شود، اما در باره واردات جدید هنوز نرخ ها مشخص نیست.

** سبد تخفیفی فروشگاه های زنجیره ای رفاه

رشیدی گفت كه همزمان با ماه مبارك رمضان از 25 تیر ماه تا 20 مرداد ماه اقلام تخفیفی فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسر كشور عرضه می شود.

وی افزود: بر این اساس پنج نوع ماكارونی، ورمیشل، اسپاگتی، حبوبات، نوشیدنی های میوه ای، گازدار و بدون گاز، خرما، ادویه جات، لبنیات به ترتیب 20 تا 25، 20 تا 30 ، 15 تا 25 ، 17 تا 24 ، 20و 15 درصد تخفیف عرضه می شود.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه گفت: اقلام سلولزی(دستمال كاغذی)، شوینده ها، محصولات بهداشتی، خشكبار، روغن ها(زیتون، ذرت، جامد، مایع)، كنسروها، زیتون و فرآورده های مرتبط به ترتیب 23 تا 25، 15 تا 22 ، 20 ، 20، 15 تا 25 ، 12 تا 15، 12 تا 25 درصد تخفیف به فروش می رسد.

وی این موضوع را نیز توضیح داد كه رب و ترشی جات، عسل و مرباجات و چای به ترتیب با 15 تا 20 ، 15 تا 20 و 12 تا 15 درصد تخفیف عرضه می شود.

وی گفت كه در سبد توزیع فروشگاه های زنجیره ای رفاه دو برند برنج ایرانی از 14 تا 15 درصد تخفیف به فروش می رسد.

** صدور ماهانه یك میلیون و 800 هزار فاكتور

مدیر عامل شركت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در بخش دیگری از سخنان خود میزان صدور فاكتور در فروشگاه های زنجیره ای رفاه را ماهانه یك میلیون و 800 هزار عدد بیان كرد.

به گفته رشیدی، در شش ماهه گذشته برای 10 میلیون و 100 هزار نفر فاكتور صادر شده است.

** افزایش تعداد فروشگاه ها

وی گفت كه به مناسبت نیمه شعبان 12 فروشگاه رفاه در استان های یزد (چهار)، اصفهان (سه) و استان های مازندران، خراسان رضوی، گلستان، قزوین و فارس به ترتیب هر كدام یك فروشگاه راه اندازی شده است.

رشدی عنوان كرد: راه اندازی 20 شعبه جدید جزو برنامه های جدید فروشگاه های زنجیره ای رفاه است.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در بخش دیگری از این نشست خبری در باره تاثیر راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی بر وضعیت فروش، فروشگاه های رفاه گفت: راه اندازی این فروشگاه ها نه تنها چالشی برای ما ایجاد نكرده بلكه فرصت تبدیل شدن به رقابت سالم را فراهم كرده است.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی نه تنها موجب كاهش بازار فروش می شود، بلكه ایجاد فروشگاه ها و برندهای مختلف آشنایی بیشتر مردم با فروشگاه ها را فراهم كرده و باعث كسب سهم بیشتری از بازار می شود. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر