بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
به دنبال دفاع بی شائبه مدیریت از حقوق صاحبان سهام صورت گرفت

تقسیم سود نقدی 25 تومانی در مجمع داروگر

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کف رأس ساعت 8:00 صبح روز شنبه مورخ 1391.04.31درمحل خانه معلم با حضور بیش از 86 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر : ۷۲۶۹۳

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کف رأس ساعت 8:00 صبح روز شنبه مورخ 1391.04.31درمحل خانه معلم با حضور بیش از 86 درصد سهامداران برگزار شد.

ترکیب هیات رئیسه مجمع با حضور آقای عیسی اسحاقی به عنوان رئیس مجمع و نظارت آقایان قره باغی به عنوان ناظر اول و سالاریه به عنوان ناظر دوم و به دبیری آقای بهروزی تشکیل شد.

همچنین نماینده سازمان بورس آقای فراهانی و نماینده موسسه حسابرسی آریان فراز به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی نیز در جلسه حضور داشتند.

مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره توسط بیژن اسماعیلی مدیر عامل شرکت و گزارش بازرس قانونی تصمیمات ذیل را اتخاذ نمود.

1- تصویب صورتهای مالی منتهی به سال مالی1390.12.29

2- تقسیم 250 ریال سود نقدی به ازای هر سهم

3- انتخاب موسسه حسابرسی آریان فراز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت

4- انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار

5- انتخاب اعضای اصلی هیأت مدیره

شرکت جهان شیمی آریا، سرمایه گذاری بین المللی البرز آریا رازی، البرز شیمی رازی، سرمایه گذاری بین المللی البرز تجارت رازی، سرمایه گذاری بین المللی کیوان تجارت دارو

  حاشیه مجمع:

یکی از اتفاقات جالب توجه در مجمع شرکت کف، تقسیم سود 250 ریالی از محل سود تقسیم نشده سود و زیان انباشته تلفیقی بود که این موضوع با تشویق سهامداران حاضر در مجمع به تصویب رسید.

لازم به ذکر است علیرغم زیان دوره مالی تلفیقی گروه ناشی از زیان شرکت تولی پرس، شرکت اصلی یعنی کف موفق به تحقق 339 ریال سود بیشتر از آخرین EPS اعلام شده در بودجه برآوردی سال مالی 90 به مبلغ 311 ریال سود نموده است.

حضور بیژن اسماعیلی در جمع سهامداران موی سپید کرده داروگر یکی دیگر از جلوه های مجمع عادی سالیانه شرکت کف بود که وی با تأکید بر لزوم رعایت حقوق تمامی سهامداران شرکت، وعده واریز سود نقدی مجمع امسال تا پایان مهر ماه سال جاری را داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه گرفتاری های تحمیل شده بر این شرکت در آینده ای نزدیک برطرف خواهند شد، عنوان کرد: شرکت در سال گذشته با تشکیل یک دفتر امور سهام و استقرار نیروهای پاسخگو، به شکلی عمل نموده که تقریباً قبل از مجمع، سود سهام کلیه اشخاص حقیقی که شماره حساب خود را اعلام نموده اند، واریز و تسویه شده است.

ترکیب اعضای هیأت مدیره:


  مرور کلی بر وضعیت و تحولات صنعت شوینده و جایگاه شرکت در صنعت و وضعیت رقابتی آن

صنعت شوینده متأثر از رویدادهای اقتصادی کشور شروع سال 1390 را با اجرای طرح هدف مند سازی یارانه ها و پایان آن را با افزایش غیر عادی نرخ ارز سپری نمود.

این صنعت در سالیان گذشته با چالش های متعددی در ابعاد داخلی و خارجی مواجه بود، که در بعد داخلی ورود تولیدکنندگان جدید در این عرصه، با توجه به محدود بودن بازار مصرف و وجود مشکلات متعدد، از جمله خارج شدن پودر لباسشویی از سبد حمایتی دولت و به تبع آن افزایش نرخ فروش و تغییر الگوی مصرف مواد شوینده و در بعد خارجی نیز ورود بی رویه انواع محصولات شوینده به بازار مصرف، موجبات رقابت بسیار سنگین را در امر توزیع و فروش محصولات تولیدی شرکت کف در پی داشته است. مضافاً براینکه افزایش نرخ خرید مواد اولیه حاصل از نوسانات غیر عادی ارز و سایر هزینه های سربار شامل آب، برق و گاز مصرفی باعث افزایش بهای تمام شده محصولات گردیده، و مدیران این صنعت را با مشکلات متعددی مواجه ساخته است.

هیأت مدیره شرکت به منظور حضور مستمر و گسترده در بازار داخلی و خارجی و بخصوص افزایش سهم مناسب از بازار فوق به گونه ای برنامه ریزی نموده، که مشکلات مذکور به حداقل رسیده و تمامی تلاش خود را در زمینه افزایش فروش و بالا بردن سهم خود از بازار مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی بکار خواهد گرفت.

* استراتژی شرکت حضور به موقع و فعال در بازارهای داخلی و خارجی، افزایش ظرفیت تولید و به تبع آن افزایش فروش در داخل و خارج از کشور، افزایش رضایتمندی مشتری (مصرف کننده) از بعد تنوع و کیفیت محصولات تولیدی، و در نهایت افزایش سود آوری شرکت جهت جلب رضایت سهامداران محترم می باشد.

* هیأت مدیره در سال 1390 با افزون سایر شرکت ها به شرکت کف از جمله شرکت های تولی پرس، تولید دارو تاکستان و کیوان به سمت ایجاد بزرگترین گروه شرکت های فعال در زمینه صنعت مواد شوینده و پودر با هدف گذاری ایجاد بزرگترین ظرفیت تولید و فروش مواد شوینده و پودر سعی در حداکثر نمودن سود و منافع بلند مدت و میان مدت سهامداران محترم داشته است.

* عملکرد شرکت در چارچوب استراتژی اعلام شده فوق در سال مالی مورد گزارش به طور اجمالی، رشد 25 درصدی فروش ناخالص شرکت نسبت به سال قبل، رشد 14 درصدی فروش خالص محصولات نسبت به دوره مشابه سال قبل، تحقق سود پیش بینی شده هر سهم بیش از پیش بینی اعلام شده در شرکت اصلی، تماماً جزو دستاوردهای مهم در سال مالی مورد گزارش بوده است.

اهداف و برنامه های آتی شرکت به اجمال عبارتند از، رسوخ در بازارهای جدید و جهش صادراتی، تقویت و توسعه بازارهای فعلی، توسعه محصولات تولید با ارزش افزوده بالا، طراحی و تغییر شکل بسته بندی، ایجاد محصولات جدید، بهبود و ارتقاء بهره وری در شرکت در ابعاد نیروی انسانی و ماشین آلات و مواد.

 اهم برنامه های آینده شرکت

برنامه کلان سال 1390 در قالب بودجه مصوب:

جهت سال مالی منتهی به 1390.12.29 بر مبنای بودجه مصوب در هیأت مدیره که به سازمان بورس اوراق بهادار نیز منعکس گردیده پیش بینی هایی به شرح ذیل صورت گرفته است:

بودجه مقایسه ای مقداری و ریالی فروش:


  مقایسه مقداری تولید پیش بینی سال 1391 با عملکرد واقعی 1390


  برآورد (EPS) تلفیقی برای سال مالی منتهی به 1391.12.29


  چشم اندار و اهداف شرکت کف

· افزایش سهم بازار (مقداری و ریالی)

· بازاریابی و مشتری مداری

· ایجاد نظام جذب و نگهداری و توسعه منابع انسانی

· عرضه کالا با قیمت مناسب

· تکمیل سبد کالا

· استفاده از فرصت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی

· ایجاد و تقویت برندهای مختلف

· توسعه صادرات

· نوآوری

· ارتقاء کیفیت کلیه محصولات تحت پوشش گروه

در خاتمه هیأت مدیره با کمال خشنودی پذیرای هر گونه رهنمود سازنده در راستای اهداف و ارتقاء سطح کیفی شرکت از جانب سهامداران محترم می باشد.

آدرس لینک شرکت:

http://www.kafsa.com/

اشتراک گذاری :
ارسال نظر