بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۳
کد خبر : ۷۴۶۵۹
مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از برگزاري جلسه كميته قيمت‌گذاري خودرو در هفته آينده خبر داد.

به گزارش ایسنا شهرام ميرآ‌خورلو اظهار كرد: هفته آينده بعد از تعطيلات، جلسه كميته قيمت‌گذاري خودرو برگزار خواهد شد.

وي در خصوص دستور كار اين جلسه، اظهار كرد:‌ در اين جلسه با توجه به آنكه در جلسه قبلي بررسي درخواست افزايش قيمت محصولات پارس خودرو نيمه كاره ماند، در خصوص قيمت محصولات اين شركت تصميم‌گيري خواهد شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: در خصوص باقي خودروسازان نيز در صورت به پايان رسيدن روند بررسي اسناد و مدارك ارسالي، درخواست آنها براي افزايش قيمت در جلسه طرح و در خصوص آن تصميم‌گيري خواهد شد.

ميرآخورلو در پاسخ به اينكه آيا در جلسه آتي كميته قيمت‌گذاري با افزايش قيمت محصولات موافقت خواهد شد؟ تصريح كرد: تصميم‌گيري در خصوص افزايش قيمت خودروها با توجه به مستندات ارائه شده و در نظر گرفتن حاشيه سود مشروع خودروساز صورت مي‌گيرد، بنابراين هر زمان كه لازم باشد با درخواست‌ها موافقت مي‌شود.

در جلسه قبلي كميته قيمت‌گذاري خودرو كه حدود دو هفته پيش برگزار شد، اين كميته با افزايش قيمت محصولات MVM و وانت نيسان زامياد موافقت كرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر