بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر : ۷۴۶۷۹

به گزارش زلال نیوز ؛ سید محمد حسینی پس از خروج ازکشور چند صباحی است که دیگر آن محبوبیت اصیل و مردمی را ندارد، ابتدایامر سعی کرد با رویکردی دلقک مابانه در تلویزیونها و شبکه های اجتماعی ضد انقلاب اندک مخاطبی برای خود جمع کند که برایش ثمری حاصل نداشت.

وی پساز این شکست با ژست های اپوزیسیونی سعی نمود که از خود یک چهره سیاسی بهنمایش بگذارد که تلفیق آن با مسخره بازی های سیرک گونه اش، شخصیت شلمشوربایی را بوجود آورده که در نوع خود بی رقیب است!


این مجری سابق تلویزیون ایران که از قضا با کار چاق کنی امیر عباس فخرآور ضدانقلاب به جرگه پادویی امریکایی ها در آمده است ، در جدیدترین شاهکار خود ودر راستای حرکت ساير ضد انقلابها به تضعیف و جو سازی علیه اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در ایران روی آورده تا بلکه بتواند اندک ضربه اي بهمنافع ملی ایرانیان وارد کند.

لوده گوی شبکه ماهواره اي ضد انقلاب ها در صفحه فیس بوکش مدعی شد شهرداری تهرانبا برخورد با متکدیان و کارتن خوابها آنها را بخاطر برگزاری این اجلاساز سطح شهر جمع آوری کرده و با انتشار عکسی از ضرب و شتم یک کودک سعی کرداحساسات مخاطبین را برانگیزد .

اما با مراجعه به موتورهای جستجو و ارائه این تصویر ارائه شده از سويضد انقلابها ، براحتی منبع اصلی و اولین خبر انتشار یافته در مورد اینتصویر مشخص شد که مربوط به اتفاقی در بنگلادش بوده است

جالب اینجاست که عده زیادی از مخاطبین چشم و گوش بسته این مجری آلت دستشده ضد انقلاب هم این عکس را در فضای مجازی تایید کرده اند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر