بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
در گفتگو با رییس اداره امور گواهینامه های حرفه ای عنوان شد:

آخرین توصیه ها به داوطلبان آزمون های بازار سرمایه

دوره نوزدهم این آزمون ها در 9 گرایش مختلف برگزار می شود و داوطلبان باید طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی این اداره، نسبت به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون ها اقدام کرده و از محل دقیق حوزه های امتحانی اطلاع کسب کنند.داوطلبان حتماً دقت کنند در زمان برگزاری آزمون ها بایستی کارت شناسایی عکس دار اعم از کارت ملی، شناسنامه و با گواهینامه رانندگی خود را به همراه داشته باشند.
کد خبر : ۷۴۹۴۳

آزمون های بازار سرمایه در حالی در تاریخ 16 و 17 شهریور ماه جاری در تهران و چهار شهرستان اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد برگزار می شود که کارت های ورود به جلسه آزمون ها در 9 گرایش مختلف، از شنبه 11 شهریور ماه جاری بر روی سایت اداره امور گواهینامه های حرفه ای سازمان بورس و اوراق بهادار قرار گرفته است.

محمد عطایی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: دوره نوزدهم این آزمون ها در 9 گرایش مختلف برگزار می شود و داوطلبان باید طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی این اداره، نسبت به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون ها اقدام کرده و از محل دقیق حوزه های امتحانی اطلاع کسب کنند.

رییس اداره امور گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه افزود: داوطلبان حتماً دقت کنند در زمان برگزاری آزمون ها بایستی کارت شناسایی عکس دار اعم از کارت ملی، شناسنامه و با گواهینامه رانندگی خود را به همراه داشته باشند.

وی تأکید کرد: در استان تهران تمامی آزمون ها در 9 گرایش مختلف در دانشگاه امیر کبیر (پلی تکنیک) برگزار می شود و داوطلبان بایستی بر اساس شماره صندلی درج شده بر روی کارت های ورودی در دانشکده های مختلف این دانشگاه حضور یابند.

این مقام مسئول توصیه هایی نیز برای شرکت کنندگان این دوره ها داشت و تصریح کرد: داوطلبان گرامی سعی کنند تنها به سوالاتی پاسخ دهند که از پاسخ آنها مطمئن هستند و از زدن تست ها بر حسب شانس خودداری کنند. چرا که جواب اشتباه به سوالات، پاسخ های صحیح را از بین برده و نمره منفی را برای آن ها در بر دارد.

رییس اداره امور گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه اذعان داشت: داوطلبانی که آشنایی کافی نسبت به مکان برگزاری آزمون ها ندارند، سعی کنند قبل از روز برگزاری آزمون حتماً از نحوه دسترسی به حوزه ها اطلاع یابند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید. حضور به موقع طبق ساعات تعیین شده در محل حوزه ها نیز از دیگر نکاتی است که باید مد نظر داوطلبان قرار گیرد.

عطایی در خاتمه سخنان خود به بیان یک نکته مهم اکتفا کرد و تأکید داشت: طبق مصوبه کمیته برگزاری آزمون ها، همراه داشتن تلفن همراه، دستگاه ضبط صدا، پیجر و مواردی از این قبیل چه مورد استفاده قرار گیرد و چه از آنها استفاده نشود، تخلف محسوب می شود.

در صورتی که هر کدام از این وسایل به همراه شرکت کنندگان آزمون ها مشاهده گردد، داوطلب مربوطه از ادامه آزمون منع خواهد شد و حتی امکان محرومیت فرد از شرکت در دو دوره آزمون ها نیز وجود دارد.

از این رو بهتر است داوطلبان عزیز از به همراه آوردن این وسایل خودداری کرده و یا آنها را جلوی درب های ورودی تحویل مسئولین مربوطه دهند.

در پایان بــه اطلاع متقاضيــان آزمـــون هـــاي دوره نوزدهم بازار ســرمــايـــه می رساند که اين دوره از آزمون ها در روزهاي پنجشنبه و جمعه 16 و 91.6.17 در پنج شهر تهران، شيراز، اصفهان، مشهد و تبريز برگزار مي شود که نشاني و تاريخ برگزاري هر آزمون بشرح جدول زير اعلام مي شود.

باتوجه به اينکه درب هاي اصلي حوزه هاي امتحانی آزمون نيم ساعت قبل از ساعت شروع هر آزمون بسته مي شود، لذا به داوطلبان توصيه مي شود که در ساعات تعيين شده در محل حوزه مربوطه حضور داشته یابند.

الف: نشاني حوزه هاي برگزاري آزمون


ب: تاريخ و ساعت برگزاري آزمون


اشتراک گذاری :
ارسال نظر