بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر : ۷۶۸۴۹
مدير عامل جديد فرابورس مهمترين برنامه‌هاي خود را اعلام كرد و گفت: پذيرش سهام عدالت، كاهش زمان تسويه اوراق مشاركت و عضويت در فدراسيون بورس‌هاي اروپايي و آسيايي از مهمترين اين برنامه‌ها است.

به گزارش ايسنا، امير هاموني مهمترين برنامه‌هاي خود را اعلام كرد و گفت: در هفته آينده در نشستي با اصحاب رسانه جزئيات اين برنامه راتشريح خواهم كرد.

مدير عامل فرابورس گفت: در حوزه عمليات، پذيرش، امور اعضا و تحقيق و توسعه برنامه‌هاي ويژه‌اي تدوين شده كه بخشي از آن ادامه برنامه‌هاي قبلي فرابورس و بخشي برنامه‌هاي جديد است كه اميدوارم با كمك همكارانم، هيات مديره، دست اندركاران بازار سرمايه و اصحاب رسانه عملياتي شود.

هاموني با بيان اينكه برنامه ريزي ويژه اي براي پذيرش سهام شركتهاي سهامي عدالت استاني تدوين شده تاكيد كرد: افزايش پذيرش شركتهاي جديد وانواع اوراق مشاركت و صكوك مهمترين برنامه هاي بخش پذيرش محسوب مي شوند.

مدير عامل فرابورس برنامه هاي بخش عمليات و نظارت را اينگونه تشريح كرد و گفت: مهمترين برنامه دراين حوزه كاهش زمان تسويه اوراق مشاركت و اوراق با درآمد ثابت است كه در صورت مهيا شدن بستر هاي آن زمان تسويه اين اوراق لحظه اي خواهد شد و به محض اينكه فروشنده اوراق را بفروشد وجوه آن به حسابش واريز مي شود.

به گفته وي عرضه اوليه سهام شركت‌هاي پالايش نفت تهران و لاوان يكي ديگر از برنامه هاي بخش عمليات و نظارت محسوب مي شود .

امير هاموني در ادامه سخنانش را اينگونه ادامه داد: پيگيري براي انجام و ثبت افزايش سرمايه 100 درصدي شركت وايجاد كميته حسابرسي داخلي از برنامه هاي حوزه مالي به حساب مي آيد كه اميدوارم در كنار پيگيري براي تحويل ساختمان، تجهيز و جابه جايي فرابورس ايران محقق شود.

مدير عامل فرابورس در خصوص برنامه هاي بخش تحقيق و توسعه اينگونه توضيح داد: تدوين سند راهبردي و برنامه استراتژيك و عضويت فرابورس ايران در فدراسيون جهاني بورس ها و فدراسيون بورس‌هاي اروپايي و آسيايي از مهمترين برنامه‌هاي اين بخش است كه اميدوارم فرابورس را به جوامع بين المللي متصل كند.

بنا بر اعلام فرابورس امير هاموني با انتخاب هيات مديره به عنوان مديرعامل جديد فرابورس انتخاب و به سازمان بورس و اوراق بهادار معرفي شده بود، امروز صلاحيت وي توسط سازمان بورس واوراق بهادار تاييد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر