بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خریدار سهام شرکت های معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، تأمین مواد اولیه فولاد صبانور و کارخانجات تولیدی شهید قندی بود و در نقش خریدار ظاهر شد.
کد خبر : ۷۶۹۱۸
براساس معاملات روز گذشته بازار سهام مشاهده می شود که در میان سهامداران عمده و حقوقی فعال بورسی، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات خریدار سهام شرکت های معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر، تأمین مواد اولیه فولاد صبانور و کارخانجات تولیدی شهید قندی بود و در نقش خریدار ظاهر شد.

به گزارش بورس نیوز، در حالی که شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی در راستای کاهش پرتفوی بورسی خود سهام موتوژن و صنعتی بهشهر را فروخت.

در این میان شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت در مجموع بیش از 9 میلیون سهام بانک کارآفرین و پالایش نفت بندرعباس را به پرتفوی بورسی خود افزود.

همچنین شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، تعدادی از سهام شرکت های صنایع لاستیکی سهند، سرمایه گذاری البرز و داروپخش را خریداری کرد.

در سوی دیگر بازار، شرکت های سرمایه گذاری ترنیان سهم و سرمایه گذاری حمل و نقل تأمین خریدار سهام نیرو محرکه بودند، در حالی که شرکت های سرمایه گذاری بوعلی و تولیدی نیرومحرکه مذکور سهام مذکور را از پرتفوی بورسی خود کاهش دادند و در نقش فروشنده سهام ظاهر شدند.

در پایان شایان ذکر است، شرکت سرمایه گذاری غدیر 4 میلیون سهم گروه بهمن را به شرکت سرمایه گذاری اعتضاد غدیر واگذار کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر