بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر : ۷۷۱۸۲
معاون اول رئیس جمهور که بعد از اعطای جوایز جشنواره امام رضا(ع) و در حالی پشت تریبون آمد که جمعیت مشغول ترک سالن بودند، گفت: من معمولاً در برنامه‌ها بدشانسی می‌آورم چون سخنرانی آخر را می دهند به من و جمعیت یا در حال باد زدن خودشان هستند یا در حال ترک سالن.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به مشهد، آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که شب گذشته 6 مهرماه در ساختمان صبا مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در مشهد برگزار شد، با حاشیه‌هایی نیز همراه بود.

این برنامه راس ساعت 19 و در حالی آغاز شد که محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در حال ورود به سالن، آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را نیز مشایعت می‌کرد.

آیت‌الله مهدوی کنی که با وجود کسالت در مراسم پایانی جشنواره امام رضا(ع) شرکت کرده بود، بعد از اجرای قطعه «بهار آیین» توسط مجید اخشاوی، سالن را ترک کرد و لحظاتی بعد آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد به برنامه آمد و صندلی او را گرفت.

محمدرضا رحیمی سخنران آخر برنامه بود و بعد از اجرای جوایز به پشت تریبون آمد. معاون اول رئیس جمهور که شاهد خروج تعدادی از جمعیت از سالن بود گفت:‌ من معمولاً در این گونه برنامه‌ها بدشانسی می‌ آورم چون سخنرانی آخر را می دهند به من و جمعیت یا در حال باد زدن خودشان هستند و یا در حال ترک سالن!

وزیر ارشاد که هفته گذشته در نشست خبری جشنواره امام رضا(ع) از افرایش 5 برابری آثار تولید شده کشور با موضوع امام رضا(ع) خبر داد بود، کمی از این موضع خود عقب نشست و آمارش را به این ترتیب اصلاح کرد: تولید آثار در این دوره نسبت به پارسال 4.5 برابر شده است.

سید محمد حسینی همچنین در حالی که مشغول نام بردن مسئولان و دست اندرکاران جشنواره بین‌المللی اما رضا(ع) برای تقدیر از آنها بود، در زمان تجلیل از تلاش رسانه‌ها تنها از صدا و سیما تشکر کرد و نامی از دیگر رسانه‌ها نبرد.

حضور دو تن از برادران دانشجو (کامران و فرهاد) در این برنامه توجه عکاسان و لنز دوربین‌هایشان را به خود جذب کرده بود اما در این میان محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی با قرار گرفتن میان این دو سرسختانه مانع از ادامه فعالیت مطلوب عکاسان شده بود. او حتی روی سن و در زمان اهدای جوایز هم این شیوه را ادامه داد و بین فرهاد و کامران دانشجو ایستاده بود.

وزیر علوم در پایان برنامه از سوی معاون اول رئیس جمهور مورد خطاب قرار گرفت که «مردم می‌گویند چقدر حاضرید به جشنواره اما رضا(ع) کمک مالی بکنید؟» کامران دانشجو گفت: هر چقدر شما بگویید. رحیمی هم خطاب به حضار گفت او بعداً می‌آید از خودم پول می‌گیرد فعلاً دست از سرش بردارید. اما بلافاصله تاکید کرد: وزیر علوم قول داد هزینه های بخش دانشجویی جشنواره را تقبل کند.

حضور برخی از چهره‌های هنری مثل علی نصیریان، ایرج راد و سید جواد هاشمی و نیز ورزشکاران المپیکی مانند هادی نوروزی کشتی گیر طلایی ایران در المپیک لندن هم در سالن جالب توجه بود. علی نصیریان که سر وقت و شاید هم یک ساعت زودتر از آغاز برنامه به ساختمان صبا آمده بود زیر لب اعتراض کوچکی کرد غافل از این که خبرنگاران همین را هم شکار کردند؛ او گفت «هیچکس نیامده، ما را آورده‌اند که چه بشود؟»


اشتراک گذاری :
ارسال نظر