بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱
چهار میلیون سهم "ومعادن" نیز به سبد سرمایه گذاری های شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور رفت تا میزان مالکیت این شرکت در نماد مذکور به بیش از 102 میلیون سهم بالغ گردد. فولاد مبارکه نیز خریدار سه میلیون سهم شرکت توسعه معادن و فلزات بود.
کد خبر : ۷۷۵۳۵
معاملات روز گذشته تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شرکت سرمایه گذاری توسعه اعتماد در راستای افزایش پرتفوی بورسی خود بیش از یک میلیون و 160 هزار سهم بانک انصار را خریداری کرد.

براساس گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین نیز به عنوان یکی از حقوقی های فعال بازار سهام دو میلیون سهم بیمه ملت را بر پرتفوی خود افزود.

چهار میلیون سهم "ومعادن" نیز به سبد سرمایه گذاری های شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور رفت تا میزان مالکیت این شرکت در نماد مذکور به بیش از 102 میلیون سهم بالغ گردد. فولاد مبارکه نیز خریدار سه میلیون سهم شرکت توسعه معادن و فلزات بود.

همچنین شرکت سرمایه گذاری ایران و فرانسه نیز اقدام به خریداری سه میلیون و 300 هزار سهم شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن کرد تا در نقش حقوقی های فعال بورس طی روز اخیر ظاهر شود.

بانک تجارت نیز بیش از یک میلیون و 500 هزار سهم شرکت سرمایه گذاری ملی ایران را خرید.

مؤسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نیز خریدار بالغ بر دو میلیون و 200 هزار سهم "فولاد" طی روز گذشته بود.

در عین حال شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان اقدام به خریداری بیش از یک میلیون سهام "فاراک" کرد.

از دیگر سو هفت میلیون و 700 هزار سهم "سفارس" نیز از سوی شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن خریداری شد.

این در حالی است که طی روز معاملاتی اخیر برخی حقوقی های بورس اقدام به عرضه سهام تحت مالکیت خود در تالار شیشه ای کردند و در نقش فروشنده سهم ظاهر شدند.

در این میان شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن یک میلیون سهم "وبشهر" را در بازار سهام فروخت.

بالغ بر 15 میلیون و 500 هزار سهم "پردیس" نیز از پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری تدبیر خارج شد.

سه میلیون سهام "سفارس" نیز از پرتفوی بورسی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت در بازار سهام به فروش رسید.

همچنین نزدیک به دو میلیون سهام شرکت پالایش نفت تهران توسط شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان عرضه شد تا میزان سهامداری این حقوقی بازار در سهم مذکور به حدود یک میلیون و 400 هزار سهم کاهش یابد.

شرکت سرمایه گذاری استان تهران نیز دیگر فروشنده این سهم بود، بطوریکه این فعال بازار بیش از سه میلیون از این سهم را فروخت.

در عین حال شرکت سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی و نیز شرکت سهامی خاص سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی به ترتیب اقدام به فروش بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سهم و نیز یک میلیون و 150 هزار سهم پالایش نفت تهران کردند.

در پایان گفتنی است صندوق های کارکنان شرکت ملی نفت نیز نزدیک به دو میلیون و 600 هزار سهم پتروشیمی مارون را به خریداران فروخت تا در نقش فروشنده سهام در بازار دیروز ظاهر شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر