بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
زمان عرضه مجدد این بلوک به نظر سازمان خصوصی سازی وابسته است و این سازمان باید با بازنگری و بررسی های بیشتر زمان قطعی را به سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز شرکت بورس اعلام نماید.
کد خبر : ۷۷۵۶۰
طی روز جاری با اعلام پیغام ناظر بورس اوراق بهادار تهران 50.5 درصد از سهام شرکت فولاد خوزستان در نماد "فخوز4" از سوی سازمان خصوصی سازی به وکالت از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران عرضه شد، اما خریداری برای تصاحب این بلوک در رقابت معاملاتی حضور نیافت.

علی صحرایی، مدیر بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در خصوص عدم فروش این بلوک به خبرنگار بورس نیوز گفت: این بلوک که به قیمت پایه هر سهم 30 هزار و 11 ریال برای عرضه آماده شد، بدون حضور متقاضی خرید این تعداد سهم، همچنان روی میز فروش باقی ماند.

وی در بیان دلایل عدم حضور خریدار برای این بلوک تصریح کرد: به نظر می رسد ابهاماتی که پیرامون شرکت فولاد اکسین وجود دارد از حضور خریداران در این رقابت جلوگیری کرده است.

مدیر بازار بورس اذعان داشت: شرکت فولاد اکسین در خصوص تعهدات دلاری خود با ابهاماتی مواجه است و عدم روشن شدن وضعیت این شرکت بابت این تعهدات، خریداری برای آن حاضر نشد و این بلوک در نهایت به فروش نرسید.

صحرایی در خاتمه سخنان خود خاطر نشان کرد: زمان عرضه مجدد این بلوک به نظر سازمان خصوصی سازی وابسته است و این سازمان باید با بازنگری و بررسی های بیشتر زمان قطعی را به سازمان بورس و اوراق بهادار و نیز شرکت بورس اعلام نماید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر