بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر : ۷۷۹۱۷
مدیران هفت شرکت تامین سرمایه فعال در بورس برای نخستین بار گردهم آمدند تا در راستای توسعه فعالیت های صنفی خود هم اندیشی کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، کانون برای نخستین بار کارگروه شرکت های تامین سرمایه را با هدف ایجاد تریبونی برای بیان نیازهای صنفی و بهره مندی از هم افزایی گروهی در راستای توسعه فعالیت های صنفی تشکیل داد.

در این جلسه پیش نویس دستورالعمل اجرایی کارگروه شرکت های تامین سرمایه در اختیار اعضا قرار گرفت و بررسی این پیش نویس محور جلسه بعدی کارگروه شد.

همچنین تشکیل کنسرسیومی برای عرضه های بزرگ به عنوان اولین تجربه همکاری مشترک برای شرکت های تامین سرمایه در دستور کار کارگروه قرار گرفت.

حاضرین در جلسه بر ضرورت تشکیل این کارگروه جهت رفع نیازهای صنفی و بهره مندی از هم افزایی گروه در راستای توسعه فعالیت های صنف تاکید کردند.

بر این اساس استفاده از کارگروه به عنوان مرجعی برای معرفی بهتر خدمات قابل عرضه و توانمندی های شرکت های تامین سرمایه و توافق کلیه اعضا بر اتخاذ سیاست های کلان در راستای بهبود وضعیت صنعت تامین سرمایه مورد توافق همه اعضا و مدیران شرکت های تامین سرمایه قرار گرفت.

در این جلسه خدارحمی دبیر کل کانون، سنگینیان مدیرعامل تامین سرمایه امین، نادی قمی مدیر عامل تامین سرمایه نوین، زارع مدیر عامل تامین سرمایه سپهر، شهرآبادی به عنوان نماینده تامین سرمایه لوتوس پارسیان، وطن پور به عنوان نماینده تامین سرمایه آرمان و صالحی تبار به عنوان نماینده تامین سرمایه بانک ملت حضور داشتند.

دومین جلسه کارگروه با حضور مدیران عامل هفت شرکت تامین سرمایه دوشنبه هفته آینده 24 مهر ماه در محل کانون برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر