بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
شرکت کارگزاری بانک دی در حال حاضر دارای مجوز فعالیت در بورس، فرابورس و معاملات آنلاین می باشد و درصدد است در آینده بسیار نزدیک مجوزهای فعالیت در بورس های کالا، انرژی و فلزات را دریافت به اخذ مجوز فعالیت راه اندازی و همچنین صندوق های سرمایه گذاری، سبد گردانی، مشاوره پذیرش و معامله قراردادهای آتی اقدام کند.
کد خبر : ۷۸۱۵۹
طی روز جاری نشست خبری مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک دی با حضور دکتر جمالی، مدیر عامل بانک دی و دیگر مدیران ارشد بورس و شرکت های کارگزاری در محل ساختمان مرکزی بانک دی برگزار شد و طی این جلسه چند تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

براساس گزارش خبرنگار اعزامی بورس نیوز، عبدالحسین رضوی امیری، مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک دی با بیان اینکه شرکت تحت مدیریت وی با استقرار در ستاد مرکزی این بانک صد در صد سهام شرکت کارگزاری سهم اندیش را به منظور توسعه فعالیت در بازار سرمایه خریداری کرده است.

وی تأکید کرد: طی روز جاری ساختمان مرکزی و تالار معاملات اختصاصی شرکت کارگزاری بانک دی افتتاح شده که بزودی فعالیت های خود را آغاز می کند.

وی با اشاره به اینکه برقراری ارتباط میان بازار سرمایه و پول موجب بروز انعطاف پذیری بیشتر فعالیت بانک ها می شود، به نقش فعالیت شرکت های کارگزاری در این زمینه اشاره کرد و افزود: اصلی ترین فعالیت شرکت های کارگزاری خرید و فروش سهام برای سرمایه گذاران است که این سرمایه گذاران می توانند از سپرده گذاران بانک دی و یا زیر مجموعه این بانک باشند.

رضوی امیری افزود: شرکت کارگزاری بانک دی در حال حاضر دارای مجوز فعالیت در بورس، فرابورس و معاملات آنلاین می باشد و درصدد است در آینده بسیار نزدیک مجوزهای فعالیت در بورس های کالا، انرژی و فلزات را دریافت به اخذ مجوز فعالیت راه اندازی و همچنین صندوق های سرمایه گذاری، سبد گردانی، مشاوره پذیرش و معامله قراردادهای آتی اقدام کند.

این مقام مسئول به استراتژی های آتی شرکت اشاره کرد و گفت: در این خصوص خط مشی شرکت افزایش رضایت مشتریان، الزام به رعایت قوانین و استانداردهای ارایه شده از سوی مراکز مافوق و همچنین قوانین کشور، بهبود مستمر فرآیندهای مؤثر بر کیفیت و توسعه فعالیت با کسب مجوزهای لازم، انجام به موقع درخواست های مشتریان، ایجاد اعتماد و احترام متقابل با حفظ موارد محرمانه و روحیه امانتداری و توسعه نظام انگیزشی به منظور مشارکت همگانی جهت بهبود اثربخشی مستقیم مدیریت کیفیت می باشد.

در خاتمه این نشست دکتر جمالی مدیر عامل بانک دی، دکتر محسنی عضو هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و ایوب باقرتبار، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس افتتاح دفتر مرکزی و تالار معاملات را خدمت شرکت کارگزاری بانک دی و بانک دی تبریک عرض نموده و اظهار کردند: انتظار می رود تا پایان سال جاری تمام برنامه ها و استراتژی های شرکت محقق شود تا بتواند نقش مؤثری را در میان شرکت های کارگزاری فعال در بورس از خود به نمایش گذارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر