بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر : ۸۰۵۴۱
به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مدني در حاشيه رونمايي از کشنده سنگين زامياد در خصوص توقف عرضه محصولات بدون ايربگ اظهار داشت: مشکل شماره گذاري پرايد بدون ايربگ رفع شده و تا چند روز آينده عرضه اين محصولات به بازار آغاز خواهد شد.

وي ادامه داد: مجوز توليد پرايد بدون ايربگ را تا پايان سال جاري داريم و به زودي اين خودروها تحويل مشتريان مي شود.

مدني در خصوص اينکه فروش نقدي در نمايندگي ها با مدت تحويل چندماه صورت مي گيرد گفت: مدت تحويل فروش نقدي محصولات 30 روز است و برخي تأخيرهاي پيش آمده به دليل مشکل شماره گذاري بوده است.

وي در خصوص اينکه چرا عرضه محصولات به بازار کم شده تصريح کرد: بخشي از اين کاهش عرضه به دليل کاهش تيراژ توليد بوده و برخي نيز به مشکل عدم شماره گذاري مربوط مي شود.

مديرعامل شرکت خودروسازي سايپا افزود: همچنين در شرايط کنوني ميزان تقاضاي بازار بيشتر از عرضه است و اين امر مشکلاتي را در عرضه محصولات به وجود آورده است.

**هر چه محصول داريم به بازار عرضه مي کنيم

مدني در پاسخ به اين سوال که در نمايندگي هاي فروش برخي محصولات پرطرفدار همچون مگان و تندر90 موجود نيست افزود: هرچه محصول توليد مي کنيم به بازار عرضه مي شود و متعادل نبودن عرضه و تقاضا اين مشکلات را به وجود آورده است.

وي در خصوص برنامه ريزي اين شرکت براي پرداخت بدهي ها گفت: اين موضوع حاد و پيچيده اي نيست و روند پرداخت آن ادامه دارد و دارايي هاي سايپا بيش از بدهي هاي شرکت است بنابراين جاي نگراني نيست.

مدني در خصوص اينکه شرکت رنو عنوان کرده که احتمال قطع همکاري با سايپا وجود دارد خاطرنشان کرد: همکاري اين شرکت با ما همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر