بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر : ۸۱۲۹۳
مدیرعامل ایران خودرو دیزل درباره اقدام اخیر سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر مسدود کردن حساب‌های بانکی این شرکت مطالبی را بیان کرد.

هاشم یکه‌زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به اینکه تعزیرات دلیل مسدود شدن حساب این شرکت را احتکار و گران‌فروشی اعلام کرده است؟ خاطرنشان کرد: پرونده در دست بررسی در تعزیرات مربوط به سال 1385 بوده و موضوع احتکار و گران‌فروشی در سال‌های اخیر به هیچ وجه مطرح نیست.

وی با بیان اینکه برخی خریداران کشنده هوو در سال 1385 معتقدند که این خودرو گران‌تر از نرخ واقعی به آنها فروخته شده است، تصریح کرد: در این باره سازمان تعزیرات حکمی را مبنی بر پرداخت خسارت به خریداران این کشنده صادر کرده که هم‌اکنون نقض این حکم را از طریق دیوان عدالت اداری و دیگر مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل ادامه داد: به موازات این موضوع مذاکره با خریداران کشنده هوو ادامه دارد به‌گونه‌ای که تاکنون رضایت حدود 50 درصد از خریداران جلب شده و مذاکره با باقی شکات نیز ادامه دارد.

یکه‌زارع با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 11 هزار نفر در تهران و تبریز در این شرکت مشغول به کارند، تصریح کرد: در این شرایط مسدود شدن حساب‌های بانکی به دلیل پرونده سال 1385 منطقی نبوده و تنها موجب ایجاد مشکل در فرایند تولید آن هم در سال حمایت از تولید ملی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع گشایش حساب‌های بانکی شرکت در دست پیگیری است تا در زمینه پرداخت حقوق حدود 11 هزار نفر پرسنل و دیگر هزینه‌های مربوط به فرایند تولید دچار مشکل نشویم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر