بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر : ۸۲۰۶۶
معاون ناشران شرکت بورس از مذاکره همراه اول برای ورود به بورس خبر داد و گفت:شرایط همراه اول برای ورود به بورس مناسب است و ایرانسل نیز شرایط ورود به بورس را دارد.

محمد رضا عربی-معاون ناشران و اعضا شرکت بورس اوراق بهادار تهران- در گفت وگو با خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در خصوص درخواست همراه اول و ایرانسل برای ورود به بورس گفت:همراه اول هنوز به طور رسمی درخواست پذیرش به بورس ارائه نکرده است ولی مذاکراتی با بورس انجام داده است.

وی با بیان اینکه بورس و فرابورس موافق پذیرش این شرکت در بورس تهران هستند،افزود:همراه اول از نظر سرمایه مشکلی نداشته و شرایط آن برای ورود به بورس مناسب است.

به گفته عربی،در صورتیکه همراه اول درخواست پذیرش در بورس را ارائه دهد،درخواست آن بررسی شده و اگر مشکلی وجود نداشته باشد تا قبل از پایان سال سهام آن در بورس عرضه می شود.

معاون شرکت بورس در خصوص ورود ایرانسل به بورس گفت:ایرانسل نیز هنوز درخواستی به بورس و فرابورس برای پذیرش نداده است ولی شرایط ورود ایرانسل به بورس بهتر از فرابورس است و ایرانسل شرایط ورود به بورس را دارد مگر اینکه ملاحظات خاصی وجود داشته باشد و این شرکت وارد فرابورس شود.

عربی در خصوص درخواست سایر شرکت‌ها برای ورود به بورس گفت:شرکت اصل چهل و چهاری تهیه و تولید مواد معدنی در دستور پذیرش قرار دارد تا اقدامات لازم در خصوص واگذاری آن انجام شود.

او اضافه کرد:همچنین سیمان آبیک در مراحل نهایی عرضه قرار دارد و بعد از اعلام آمادگی سهامدار عمده و برگزاری جلسه معارفه 10 درصد از سهام آن در بورس تهران عرضه می شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر