بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲
مدیرعامل فرابورس ازعرضه بلوکی پنج شرکت تهران بتون، سرمایه گذاری پارس آرین، گسترش سازه بنا آفرین ایرانیان، صنایع پتروشیمی گلستان و حمل و نقل چند وجهی سایپا خبر داد.
کد خبر : ۸۳۰۲۹
مدیرعامل فرابورس ازعرضه بلوکی پنج شرکت تهران بتون، سرمایه گذاری پارس آرین، گسترش سازه بنا آفرین ایرانیان، صنایع پتروشیمی گلستان و حمل و نقل چند وجهی سایپا طی هفته آیند ه خبر داد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امیر هامونی با اعلام این خبرگفت: شركت خدمات مديريت صبا تامين قصد دارد 11.3 میلیون سهممعادل 98.7 درصد از سهام شركت تهران بتون را به ارزش 119.9 ميليارد ريال و به نرخ پايه هر سهم 10هزار و 567 ريال یک شنبه 19 آذر در بازار سوم عرضه كند.

مدیرعامل فرابورس در خصوص این شرکت 11.5میلیارد ریالی یادآور شد : شرایط این عرضه به صورت يكجا و نقد و اقساط و با شرايط 40 درصد نقد طي 9 روز كاري پس از انجام معامله و مابقي چهار قسط مساوي 6ماهه با نرخ سود 17درصد تعیین شده است.

مزایده دو بلوک یک درصدی و 40درصدی در یک روز

هامونی ادامه داد : 83 میلیون سهم معادل یک درصد از سهام سرمایه گذاری پارس آریان به قیمت پایه هرسهم 2050 ریالو ارزش 170.1میلیارد ریال به صورت یکجا و نقد روز دوشنبه 20 آذرماه جاری در بازار پایه از سوی کارگزاری سهام پژوهان عرضه می شود.

به گفته وی دراین روزسازمان خصوصی سازی به وکالت از سازمان گسترش و نوسازی ایران، 2میلیون سهم معادل 40 درصد از سهام شرکت گسترش سازه بنا آفرین ایرانیان را به ارزش 700 میلیون ریال به طور یکجا و نقد یا نقد و اقساط و با شرایط 50 درصد نقد، مابقی اقساط 2ساله و به نرخ پایه هر سهم 350 ریال عرضه می کند.

دوبلوک پتروشیمی گلستان و حمل و نقل چند وجهی سایپا هم به مزایده می رود

مدیرعامل فرابورس با اشاره به عرضه 12.77 درصد پتروشیمی گلستان در روز سه شنبه 21 آذرماه گفت : سازمان خصوصی سازی 60.4 میلیون سهم این شرکت را به ارزش 145.4 میلیارد ریال و قیمت پایه هر سهم 2408 ریال با شرایط 15 درصد نقد مابقی اقساط پنج ساله عرضه می کند.

هامونی در پایان از عرضه 49 درصدی حمل و نقل چند وجهی سایپا در پایان هفته داغ فرابورس خبر داد و گفت : در این روز 49 میلیون سهم شرکت حمل و نقل چند وجهی سایپا متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی به قیمت پایه هر سهم 3453 ریال در بازار سوم با شرایط 20 درصد نقد، مابقی اقساط پنج ساله از سوی سازمان خصوصی سازی چهارشنبه 22 آذرماه عرضه می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر