بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر : ۸۴۳۷۸
به گزارش سایپانیوز سید شریف حسینی عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت عامل گروه خودروسازی سایپا جهت حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: حضور پررنگ گروه خودروسازی سایپا باعث ایجاد رونق و نشاطی خاص در این نمایشگاه شد.
وی با تاکید برادامه روند برگزاری این گونه نمایشگاه ها ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شهرستان ها ، باعث ارتباط نزدیک و رو در رو مردم با تولید کنندگان شده و اقشار مختلف جامعه را با زحمات تولید کنندگان آشنا می سازد .
حسینی با اشاره به مزایای دو طرفه ارتباط صنعت خودرو و مردم اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه ها باعث استفاده از نظرات و پیشنهادات مردم به تولیدکنندگان و استفاده این بخش ها از این نظرات خواهد شد و این موضوع اقدام موثری در پیشرفت صنایع مختلف محسوب می شود.
این عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیشرفتهای اخیر خودروسازان در 20 سال گذشته را اقدامی بزرگ دانست و اذعان داشت: اگر سنگ انداری دیگرکشورها نبود ما در حال حاضر می توانستیم باخودروسازان مطرح جهان هم رقابت کنیم و امیدواریم با استعداد هایی که درصنعت خودرو وجود دارد و با توجه به برنامه ریزیهای تحقیقی و توسعه ای در این بخش، در بحث کیفی در محصولات خوئروسازان نیز شاهد پیشرفت باشیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر