بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۰
شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور بیش از چهار میلیون سهم "ومعادن" و شرکت سرمایه گذاری ایران و فرانسه یک میلیون سهم "وصنعت" را به سبد سرمایه گذاری های خود افزود.
کد خبر : ۸۴۷۱۸
معاملات روز گذشته تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 164 واحد کاهش از 37 هزار و 530 واحد به 37 هزار و 366 واحد رسید. همچنین ارزش معاملات با 31 درصد افزایش نسبت به روز قبل به دو میلیارد و 827 میلیون ریال دست یافت و حجم معاملات با 48 درصد افزایش نسبت به روز قبل به 637 میلیون سهم بالغ گردید.

براساس گزارش بورس نیوز، شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا هشت میلیون سهم "غپاک" را خرید و "وامید" بیش از پنج میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری سپه را تحصیل کرد.

شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور بیش از چهار میلیون سهم "ومعادن" و شرکت سرمایه گذاری ایران و فرانسه یک میلیون سهم "وصنعت" را به سبد سرمایه گذاری های خود افزود.

در عین حال شرکت سرمایه گذاری سمند بالغ بر یک میلیون سهم "خودرو" و شرکت سرمایه گذاری غدیر بیش از یک میلیون سهم "پارسان" را خریداری کرد.

همچنین شرکت سرمایه گذای تدبیرگران اطلس بیش از یک میلیون سهم "شاراک" را خریداری کرد. مؤسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نیز بیش از یک میلیون سهم "فولاد" و شرکت گروه مالی ملت بالغ بر 10 میلیون سهم بانک ملت را به تملک خود درآورد.

همچنین شرکت توسعه معادن روی ایران اقدام به خرید بیش از پانزده میلیون سهم "فسرب" کرد.

این در حالی است که عده ای از حقوقی های بازار در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به عرضه سهام تحت تملک خود کردند.

در این میان شرکت سرمایه گذاری کارکنان گروه مپنا بالغ بر 18 میلیون سهم "رمپنا" را واگذار کرد و شرکت گروه سرمایه گذاری بانک مسکن بیش از یک میلیون سهم "سغرب" را فروخت.

شرکت سرمایه گذاری تدبیر یک میلیون سهم "خبهمن" و بانک سپه بخش اول دارایی بیش از سه میلیون سهم "وامید" را از سبد سرمایه گذاری های خود خارج کرد.

طی معاملات روز گذشته 16 میلیون سهم "فاسمین" از تملک "فسرب" خارج شد و وزارت امور اقتصادی و دارایی اقدام به فروش بالغ بر 28 میلیون سهم "وپست" کرد.

شرکت سرمایه گذاری مهر بالغ بر یک میلیون سهم "وسپه" و شرکت انرژی سپهر 10 میلیون سهم "شیراز" را از پرتفوی بورسی خود خارج کرد.

در پایان این گزارش می افزاید که شرکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز بیش از هفت میلیون سهم "غپاک" را به فروش رساند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر