بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر : ۸۵۳۴۲
همین چند وقت پیش:رییس اتحادیه ی صادرکنندگان حرف های درشت و مفت، در اجتماع پرشور مردم ارزن آباد سفلی، با اشاره به برنامه های قاطعی که برای مبارزه با فساد دارد، گفت: بارها گفته ام اقتصاد کشور را سیصد نفر زالو صفت و ناجوانمرد در تیول خود گرفته اند و اجازه نمی دهند بنده طرح های خود را در جهت بهبود وضع معیشت مردم به سامان برسانم.

همین روزها که گرفتار آلودگی هوا هستیم:رییس اتحادیه ی صادرکنندگان حرف های درشت و مفت، در اجتماع عظیم مردم ارزن آباد علیا با اشاره به اینکه خسته نمی شوم، گفت: سه هزار نفر زالو صفت و ناجوانمرد اقتصاد کشور را در قبضه خود گرفته اند و هیچکس به فکر مبارزه با آنها نیست، اما من پایداری کرده و نامشان را افشا می کنم.

چند روز بعد از همین روزها:رییس اتحادیه ی صادرکنندگان حرف های درشت و مفت، در جمع زیادی ازمردم ارزن آباد شرقی گفت: همه ی اقتصاد کشور در دست سیصد هزار نفر مفت خور بی وجدان است و به من اجازه نمی دهند تا با اقدامی انقلابی شر این ها را از سر کشور کم کنم. بدانید دست هایی در کار است تا من موفق نشوم و شکست بخورم.

دو هفته بعد از همین روزها:رییس اتحادیه ی صادرکنندگان حرف های درشت و مفت، در گردهمایی مردم ارزن آباد غربی گفت: سه میلیون ناجوانمرد، با در اختیار گرفتن اقتصاد کشور، شریان های حیاتی معیشت مردم را بسته اند و من هم با این دست های بسته نمی دانم چه باید بکنم.

یک ماه بعد از همین روزها:رییس اتحادیه ی صادرکنندگان حرف های درشت و مفت، در سفر مجددی که به ارزان آباد سفلی داشت، خطاب به کسانی که برای شنیدن حرف هایش جمع شده بودند، گفت: سی میلیون نفر مثل اختاچوس بر اقتصاد کشور چنگ انداخته اند و همه ی منابع را غارت می کنند و هیچکس نیست تا به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست. همه ی شما هم می دانید که دست من بسته است و هیچ کاری نمی توانم انجام بدهم.

دو ماه بعد از همین روزها:رییس اتحادیه صادرکنندگان حرف های درشت و مفت، در جمع اعضای هیات مدیره ی این اتحادیه گفت: من از شما عزیزان سوال می کنم، وقتی سیصد میلیون نفر سرمایه دار ناجوانمرد، اقتصاد کشور را قبضه کرده اند، مگر می شود برای رفاه ملت کاری از پیش برد؟ (میرزا برید ابن هدهد: پس از پایان سخنان رییس اتحادیه، یکی از اعضای هیات مدیره و مدیر سازمان جمع آوری تعداد نفوس کشور، با صدایی لرزان گفت: آقای رییس! فکر می کنم آمار غلط به شما داده اند، چون در حال حاضر کل جمعیت کشور هفتاد و پنج میلیون نفر است ... هنوز سخنان این عضو محترم به پایان نرسیده بود که رییس اتحادیه نامه ی عزل او را به دستش داد.)

سه ماه بعد از همین روزها ....
چهار ماه بعد از همین روزها ....
اشتراک گذاری :
ارسال نظر