بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۸
شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت بیش از پنج میلیون سهم شرکت توسعه معادن و فلزات را فروخت و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بیش از یک میلیون سهم "وغدیر" را عرضه کرد.
کد خبر : ۸۶۶۴۷
معاملات روز چهارشنبه تالار شیشه ای در حالی پیگیری شد که شاخص کل با 21 واحد افزایش از 38 هزار و 322 واحد به 38 هزار و 343 واحد رسید.

براساس گزارش بورس نیوز، ارزش معاملات با 30.9 درصد کاهش نسبت به روز قبل به 989 میلیارد ریال دست یافت که 95 درصد آن به معاملات خرد و مابقی آن به معاملات بلوکی اختصاص داشت. حجم معاملات نیز با 39.6 درصد کاهش نسبت به روز قبل به 238 میلیون سهم نزول کرد.

در این میان شرکت توسعه صنایع بهشهر بیش از سه میلیون سهم شرکت شکر شاهرود را خرید و شرکت صنایع مینو دو میلیون سهم "غپینو" را تحصیل کرد.

شرکت داد و ستد آریا بالغ بر یک میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری بهمن و شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین بیش از 17 میلیون سهم شرکت شیمی دارویی دارو پخش را به پرتفوی بورسی خود افزود.

طی معاملات روز چهارشنبه در نماد "خاور"، شرکت سرمایه گذاری سهند خریدار بیش از یک میلیون سهم آن بود و شرکت صادراتی توسعه صنایع بهشهر زرین بیش از دو میلیون سهم "قشکر" را به تملک خود درآورد. همچنین شرکت گروه مالی ملت اقدام به خرید بیش از 18 میلیون سهم بانک ملت کرد.

در پایان این گزارش می افزاید، عده ای از حقوقی های بازار در نقش فروشنده ظاهر شدند و اقدام به عرضه سهام تحت تملک خود کردند که در این بین شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت بیش از پنج میلیون سهم شرکت توسعه معادن و فلزات را فروخت و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بیش از یک میلیون سهم "وغدیر" را عرضه کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر