بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر : ۸۶۷۹۸
آخرین اطلاعات از جلسه شب گذشته دولت و مجلس، از عدم تمایل دولت برای پذیرفتن پیشنهادات مجلس شورای اسلامی در مسائل اقتصادی حکایت دارد.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی ایلنا اظهار داشت: شب گذشته نمایندگان مجلس پیشنهاداتی مبنی بر عدم افزایش یارانه نقدی و همچنین پر کردن خلا‌های اقتصادی به دولت مطرح کردند که علیرغم انتظار موجود، دولت پیشنهادات را نپذیرفت و تمایلی نیز برای اجرای آن‌ها نشان نداد.


وی افزود: به دولت توصیه کردیم که با افزایش اشتغال و همچنین افزایش بیمه‌های اجتماعی بتواند شرایط اقتصادی را بهبود بخشد اما دولت اصرار به افزایش مبلغ یارانه نقدی به مردم داشت.


ارسلان فتحی‌پور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این زمینه به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت: در این جلسه ۳ ساعته در خصوص مسائل بودجه و همچنین قیمت ارز در سال آینده مباحثی مطرح شد که با واکنش مشخصی از سوی دولت مواجه نشد.


وی تاکید کرد: در این نشست مباحث مربوط به نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و پیش‌بینی آن در بودجه سال آینده مورد بحث نمایندگان مجلس و دولت قرار گرفت.


رئیس کمیسیون اقتصادی خاطر نشان کرد: نمایندگان به دولت اعلام کردند که اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها باید در قالب بودجه کل کشور درنظر گرفته و منابع مالی آن باید در بودجه روشن و شفاف باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر