بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۶
کد خبر : ۸۶۹۹۸
شرکت موتوژن با سرمایه ای معادل 34 میلیارد و 20 میلیون تومان برای هر سهم در سال مالی منتهی به شهریور 92 براساس عملکرد 3 ماهه نخست مبلغ 604 ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که در دوره مورد بررسی تنها 2 درصد از آن را پوشش داده است.

این شرکت که سه ماهه نخست سال مالی 92 را با پوشش 7 درصدی فروش، 9 درصدی بهای تمام شده و سه درصدی سود عملیاتی به پایان رسانده در نظر دارد به هر سهم خود مبلغ 50 تومان سود نقدی پرداخت نماید.

طبق اعلام این شرکت علی رغم پیگیری های مستمر از مرداد 91، شرکت موفق به دریافت مجوز افزایش قیمت محصولات متناسب با افزایش قیمت مواد اولیه و سایر نهادها از سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نگردیده و سرانجام پس از کوشش های فراوان در تاریخ 26 دی 91 سازمان مذکور قیمت فروش محصولات شرکت را در چارچوب تفاهم نامه ای که با تولید کنندگان الکتروموتور منعقد گردید حداکثر تا سقف 20 درصد تعدیل نموده که پیش بینی سال مالی منتهی به شهریور 92 بر مبنای قیمت های جدید ارائه شده است.

گفتنی است "بموتو" برای محاسبه بهای مواد اولیه 21 درصدی وارداتی در دوره 3 ماهه منتهی به آذر 91 نرخ دلار را 1226 تومان در نظر گرفته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر