بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر : ۸۸۴۱۴
به گزارش جهان، خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت:
یکی از پرسنل سازمان تامین اجتماعی از احضار هشت نفر از مسوولان حوزه ریاست این سازمان به دادستانی تهران در خصوص فیلم مرتبط با ˈسعید مرتضوی ˈ و ˈفاضل لاریجانیˈخبر داد.

سید ˈمحمد حسینی ˈ با اشاره به اینکه ˈفاضل لاریجانیˈ از مرتضوی به عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است؛ اظهارداشت:همه پرسنل حوزه ریاست شاهد و گواه مراجعه و حضور فاضل لاریجانی در سه نوبت به دفتر ریاست سازمان تامین اجتماعی بوده اند و این مراجعه از درب ورودی تا سایر مراحل ثبت و ضبط گردیده و قابل انکار نیست.

وی افزود: احضارشدگان به دادستانی تهران در اظهارات خود گفته اند که اصرار و پیگیری غیر معمول فاضل لاریجانی برای وصل شدن به آقای بابک زنجانی و پیشنهاد پرداخت 30 میلیارد تومان برای انعقاد تفاهم نامه و انجام معامله با سازمان بوده است.

حسینی گفت: آقای مرتضوی بعد از درخواست فاضل لاریجانی و تاکید بر انجام این تفاهم نامه،مراجع بازرسی دفتر رییس جمهوری را در جریان کامل اتفاقات رخ داده قرار داده است.

وی اظهار داشت:براساس اظهارات هشت تن از پرسنل احضار شده حوزه ریاست سازمان تأمین اجتماعی مشخص شد که مرتضوی در تمام مراحل پاسخ گویی و ادای توضیح به مقامات قضایی صراحتا اذعان کرده که خودشان این جلسه را ثبت و ضبط کرده اند و علت آن را دفاع از خود پیرامون گزارشات و شائبه هایی دانسته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر