بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر : ۸۸۴۶۹
خبرگزاری ایرنا نوشت:
یکی از پرسنل سازمان تامین اجتماعی از احضار هشت نفر از مسوولان حوزه ریاست این سازمان به دادستانی تهران در خصوص فیلم مرتبط با ˈسعید مرتضوی ˈ و ˈفاضل لاریجانیˈ خبر داد. 

سید ˈمحمد حسینی ˈ با اشاره به اینکه ˈفاضل لاریجانیˈ از مرتضوی به عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است؛ اظهارداشت: همه پرسنل حوزه ریاست شاهد و گواه مراجعه و حضور فاضل لاریجانی در سه نوبت به دفتر ریاست سازمان تامین اجتماعی بوده اند و این مراجعه از درب ورودی تا سایر مراحل ثبت و ضبط گردیده و قابل انکار نیست.  

وی افزود: احضارشدگان به دادستانی تهران در اظهارات خود گفته اند که اصرار و پیگیری غیر معمول ف... ل... برای وصل شدن به آقای بابک ز... و پیشنهاد پرداخت 30 میلیارد تومان برای انعقاد تفاهم نامه و انجام معامله با سازمان بوده است. 

حسینی گفت: آقای مرتضوی بعد از درخواست وی و تاکید بر انجام این تفاهم نامه، مراجع بازرسی دفتر رییس جمهوری را در جریان کامل اتفاقات رخ داده قرار داده است. 

وی اظهار داشت: براساس اظهارات هشت تن از پرسنل احضار شده حوزه ریاست سازمان تأمین اجتماعی مشخص شد که مرتضوی در تمام مراحل پاسخ گویی و ادای توضیح به مقامات قضایی صراحتا اذعان کرده که خودشان این جلسه را ثبت و ضبط کرده اند و علت آن را دفاع از خود پیرامون گزارشات و شائبه هایی دانسته است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر