بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر : ۸۹۷۹۲
شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه 255 میلیارد تومانی برای هر سهم در سال مالی منتهی به اسفند 92 مبلغ 1370 ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با سال مالی گذشته از کاهش جزئی 1 درصدی برخوردار بوده است.

"شیراز" پیش بینی سال مالی 92 را با افزایش 9 درصدی فروش، 22 درصدی بهای تمام شده، 30 درصدی هزینه های عمومی اداری و تشکیلاتی و 37 درصدی درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها گزارش کرده و این در حالی است که هیأت مدیره در نظر دارد 90 درصد از سود خالص هر سهم را بین سهامدارانش تقسیم نماید.

مزید اطلاع سهامداران محترم این شرکت اعلام نموده که نرخ فروش فعلی محصولات شرکت در بورس کالا در مورد برخی از محصولات از جمله اوره صنعتی، متانول و جوش شیرین با نرخ های پیش بینی شده برای فروش محصولات مزبور در سال مالی 92 مطابقت ندارد.

در این ارتباط شرکت اعلام نموده است نرخ فروش داخلی پیش بینی شده برای محصولات اوره صنتی و متانول با ملاحظه روند قیت محصولات فوق در بورس کالا طی ماههای آبان، آذر و دی و برای محصول جوش شیرین براساس تصمیمات مدیریت می باشد.

گفتنی است این شرکت که هزینه خوراک (گاز طبیعی) را برای سال مالی 92 به ازای هر متر مکعب 70 تومان در نظر گرفته و همچنین برای تسعیر ارز حاصل از فروش صادراتی سال مالی مورد بررسی (62 درصد از کل فروش) از دلار با نرخ 2500 تومان استفاده کرده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر