نگهداری و ارتقاء سایپا به عنوان سرمایه ملی اولویت اصلی است
به گزارش سایپا نیوز در این مراسم محمود دودانگه رئیس هیئت مدیره گروه
خودروسازی سایپا با اشاره به این موضوع که کارگران ، کارکنان و مدیران
سایپا سرمایه های اصلی این بنگاه بزرگ اقتصادی هستند گفت : هیئت مدیره
برنامه ریزی مناسب و بلند مدتی را جهت استفاده بهینه از این سرمایه ها و
ارزش آفرینی به دست توانمند این عزیزان را در برنامه کار خود دارد .
دودانگه در ادامه با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا یک سرمایه ملی است افزود : همه باید در راستای نگهداری و ارتقاء این بنگاه بزرگ اقتصادی بکوشیم و با توجه به اینکه همه مردم عزیز کشورمان از محصولات سایپا ذینفعند باید به گونه ای عمل نماییم که فعالیت های سایپا رضایت عموم مردم ، به عنوان سرمایه گذاران اصلی و مشتریان این بنگاه اقتصادی را در بهترین حالت کسب نماییم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم آقایان سوری ، صباغی ، دودانگه و مدنی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سایپا معرفی و از زحمات آقایان هاشمی ، مسیبی ، صمدی و پوستین دوز اعضای سابق تقدیر و تشکر شد .
دودانگه در ادامه با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا یک سرمایه ملی است افزود : همه باید در راستای نگهداری و ارتقاء این بنگاه بزرگ اقتصادی بکوشیم و با توجه به اینکه همه مردم عزیز کشورمان از محصولات سایپا ذینفعند باید به گونه ای عمل نماییم که فعالیت های سایپا رضایت عموم مردم ، به عنوان سرمایه گذاران اصلی و مشتریان این بنگاه اقتصادی را در بهترین حالت کسب نماییم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم آقایان سوری ، صباغی ، دودانگه و مدنی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سایپا معرفی و از زحمات آقایان هاشمی ، مسیبی ، صمدی و پوستین دوز اعضای سابق تقدیر و تشکر شد .
گزارش خطا
0 پسندیدم
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه