بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر : ۹۲۶۴۰
یک کارشناس معاملات آتی با بیان اینکه با توجه به کاهش قیمت سکه، فاصله سررسید فروردین با بازار نقدی به ده هزار ریال رسید، گفت: سکه در سررسیدهای اردیبهشت و خرداد در آخرین روز معاملاتی«11 فروردین» با 17/1% و 45/1% کاهش معامله شد.
 
محمد حسن تسلیمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه فاصله قیمتی سکه در بازار نقدی با سررسید فروردین ماه به صفر رسیده است، اظهار داشت: سررسید فروردین طی روزهای گذشته با روند نزولی متوالی به قیمت بازار نقدی رسید.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سکه در بازار نقدی یک میلیون و 350 هزار تومان معامله می‌شود که این قیمت در سررسید فرودین در پایان معاملات آتی سکه نیز مشاهده شد به طوریکه هم‌اکنون فاصله قیمتی میان سررسید فروردین و بازار نقدی سکه وجود ندارد.

تسلیمی خاطرنشان کرد: پس از تعطیلات نیز با توجه به روندی که طی می شود، فروش بیش از تقاضا خواهد بود و تا قبل از مذاکرات آلماتی این روند ادامه خواهد داشت.

این کارشناس معاملات اتی سکه با تأکید بر اینکه بازگشت اونس جهانی طلا به کانال 1500 بر قیمت‌ها تأثیرگذار بود، گفت: همه عوامل مؤثر بر بازار هم‌اکنون شرایط نزولی را در بازار رقم زده‌اند.

وی ادامه داد: در آخرین روز معاملاتی سکه آتی، سررسیدهای اردیبهشت و خرداد به ترتیب با قیمت‌های یک میلیون و 375 هزار تومان و یک‌میلیون و 410 هزار تومان داد و ستد شد.

به گزارش فارس، سکه در سررسیدهای فروردین، اردیبهشت و خرداد در معاملات دهم فروردین ماه به ترتیب با قیمت‌های یک میلیون و 362 هزار تومان، یک میلیون و 393 هزار تومان و یک‌میلیون و 432 هزار تومان معامله شد که این قیمت‌ها در روز آتی هر کدام به ترتیب با  0.8، 1.17 و 1.45 درصد کاهش مواجه شد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر