بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر : ۹۳۰۰۱

معاون تولید خودروی تندر گروه صنعتی ایران خودرو گفت:در حال حاضر تنها خودروی تندر دنده اتوماتیک تولید می شود و تولید نوع معمولی این خودرو متوقف است.

ˈمحمدرضا معتمدˈ در خصوص اتمام مهلت داده شده برای تولید خودروهای تک ایربگ بیان کرد: تلاش هایی برای تمدید این مهلت در حال انجام است ، اما بدلیل محدودیت های موجود در تامین ایربگ ، ایربگ های موجود را در تولید تندر 90 اتوماتیک به کار می گیریم.
وی افزود: درحال حاضر، برنامه ای برای تولید نوع معمولی این خودرو وجود ندارد و منتظر هستیم تا از وضعیت تامین ایربگ مطمئن شویم.
یادآور می شود، سازمان استاندارد اعلام کرده است که تمامی خودروها از ابتدای سال 92 باید با دو ایربگ تولید شوند و در غیر این صورت اجازه شماره گذاری به آنها داده نخواهد شد.
وی در ادامه همچنین از تصمیم گیری برای تولید تندر 90 با ظاهر جدید ( فیس لیفت) تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: با نهایی شدن بحث ها در این خصوص، زمان تولید این خودرو نیز اعلام می شود.
معتمد، در خصوص تولید وانت تندر نیز بیان کرد: تولید آزمایشی این خودرو از اواخر سال گذشته آغاز شده و پیش بینی می شود این خودرو از اوایل تیرماه امسال وارد بازار شود.
وی با اشاره به اینکه قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست ،از برنامه تولید سالانه بین 15 تا 30 هزار دستگاه این نوع خودرو خبر داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر