بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر : ۹۴۰۵۳
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه ای بالغ بر 182 میلیارد تومان برای اولین بار به ازای هر سهم در سال مالی منتهی به اردیبهشت 93 مبلغ 108 ریال سود خالص پیش بینی کرده این رقم در مقایسه با سال مالی قبل از افزایش 200 درصدی برخوردار است.

این شرکت که پیش بینی های خود را براساس افزایش 19 درصدی سود حاصل از سرمایه گذاری، 12 درصدی سود عملیاتی و کاهش 21 درصدی هزینه های مالی ارائه کرده در نظر دارد به هر سهم خود 10 درصد از سود خالص را بطور نقدی پرداخت نماید.

"وپترو" اعلام کرده افزايش سودحاصل ازسرمايه گذاري درسهام شرکت ها به مبلغ 3 میلیارد و 534 میلیون و 100 هزار تومان عمدتاً به دلیل افزایش سود سهام شرکت شيمي بافت، شرکت صنايع لاستيکي سهند، شرکت فن آوران مي باشد و همچنین سود حاصل از ساير فعاليت ها به مبلغ 2 میلیارد و 810 میلیون تومان بابت سوداوراق مشارکت بوده است.

گفتنی است این شرکت در گزارش قبلی خودبرای هر سهم در سال مالی 92 براساس عملکرد واقعی حسابرسی نشده دوره 9 ماهه برای هر سهم خود مبلغ 36 ریال عایدی خالص پیش بینی کرده و این در حالی است که عملکرد دوره مورد بررسی به تحقق زیان 49 ریالی برای هر سهم منتهی شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سيدهدايت هاشميان كلور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳
من بي صبران در انتظار افزايش سرمايه اين شركت مي باشم چون سر اين سهام من خيلي ضرر دادم انشاءالله كي افزايش دارد باتشكر هاشميان كلور
سید هدایت هاشمیان کلور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
با سلام وخسته نباشید آیا صنایع پتروشیمی وپترو افزایش سرمایه دارد یا نه با تشکر هاشمیان کلور خلخال
سجاد
-
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
باسلام بالای سر این قبر گریه نکنید توش مرده نیست من سال 84 سهام این شرکت و خریدم بعد از 13 سال امروز از امور سهام اطلاعات گرفتم یدونه سهام هم اضافه نشده و سود این 13 سال 78 هزارتومان است هرچی سود هست برای پاداش هییت مدیره و مدیر عامل است خدا هم در این دنیا هم در ان دنیا از عذاب شمارا بینیاز فرمایید