بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر : ۹۷۹۶۴
ولید بن طلال شاهزاده و میلیاردر عربستانی، از مجله امریکایی مشهور "فوربس" به اتهام "کم نشان دادن ثروتش" در دادگاه عالی انگلیس شکایت کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از العالم، "ولید بن طلال" مدعی است که مجله فوربس ثروت وی را 9/6 میلیارد دلار کمتر از میزان واقعی نشان داده است.

روزنامه انگلیسی "گاردین" نوشت: براساس شکایت ارائه شده از سوی بن طلال به دادگاه، وی تأکید کرده است برخلاف ادعای مجله فوربس که در آخرین فهرست از ثروتمندترین افراد در جهان میزان ثروت وی را 20 میلیارد دلار نشان داده است، ارزش دارایی های وی به حدود 30 میلیارد دلار می رسد.

یادآور می شود این مجله، ولید بن طلال را در رتبه بیست و ششم ثروتمندترین افراد جهان قرار داده است.

به نوشته گاردین، نماینده حقوقی و وکیل شورای فوربس، ادعاهای این شاهزاده عربستانی را شگفت آور دانسته و اعلام کرده است که حتی شکایت درباره این موضوع در لندن نیز جای شگفتی دارد.

این نماینده حقوقی خاطرنشان می کند: مطرح شدن این موضوع در لندن باعث افزایش شهرت لندن، به عنوان پایتخت جنجال سازی در جهان می شود.

در حالی که وکلای فوربس بر این باورند که دستگاه قضایی انگلیس، نهاد ذی ربط در این قضیه به شمار نمی آید، وکلای ولید بن طلال از ارائه هرگونه توضیحی در این باره خودداری کرده اند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر