بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر : ۹۸۰۹۸
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید روز ۲۴ خردادماه به صحنه بیاییم تا پیروز انتخابات شویم؛ رای ندادن نشانه اعتراض نیست.

به گزارش ایسنا، از اصفهان، محمدرضا عارف در دیدار عمومی خود با مردم اصفهان در مسجد اعظم حسین‌آباد اظهار کرد: قبل از هرچ یز رحلت امام جمعه سابق اصفهان آیت‌الله سیدجلال‌الدین طاهری را تسلیت عرض می‌کنم و باید بگویم که امروز به سوی شما آمده‌ام و دست یاری به سوی شما دراز می‌کنم. امیدوارم در دولت آینده بتوانیم کشور ایران را با هم بسازیم.

وی افزود: مطمئنم با خرد جمعی می‌توانیم ایرانی آباد و آزاد بسازیم. پس از سال‌ها سکوت آمده‌ام تا از تجربه ۳۰ ساله خود برای بهبود اوضاع کشور استفاده کنم. آمده‌ام تا اصفهان را برای همیشه نصف جهان کنیم. قصد داریم تا زاینده‌رود همیشه زاینده‌رود باقی بماند و به دغدغه شما جواب بدهم و امیدوارم رنج کشاورزان اصفهانی پایان یابد.

وی افزود: من آمده‌ام تا جلوی رواج دروغ را بگیرم؛ چراکه دروغگو دشمن خداست و قصد داریم که این فرهنگ را در ایران ترویج دهیم که همه ایرانی‌ها شهروند درجه یک محسوب شوند. پس از ۳۰ سال سکوت می‌خواهم مطالبات مردم را پیگیری کنم تا معلم با شوق بر سر کار خود حاضر شود و پرستاران زحمتکش به حقوق خود برسند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قصد داریم به ایرانیان هویتی دیگر بخشیم و کاری کنیم تا پاسپورت ایرانی ارزش خود را بازیابد و جهان، ایران را به عنوان کشوری پرخاشگر نشناسد. وی افزود: قصد دارم در دولت آینده پای مدیران سیاسی را از ورزش کشور قطع کنم و بیمه زنان خانوار را محقق سازم. وی تصریح کرد: دولت من حتی از یک روزنامه هم شکایت نخواهد کرد و قرائتی از دین خواهیم داشت تا همه دین را زیبا دریابند.

عارف خاطرنشان کرد:‌ باید روز ۲۴ خردادماه به صحنه بیاییم تا پیروز انتخابات شویم. رای ندادن نشانه اعتراض نیست بلکه عقب‌نشینی است و یک اصلاح‌طلب هرگز عقب‌نشینی نمی‌کند. باید حماسه دوم خرداد ۷۶ را رقم بزنیم تا پیروزی از آن ما شود. برای پاسخگویی به نیازهای مردم نیاز به یک حماسه سیاسی داریم و اگر ۲۴ خرداد پرشور حاضر شویم، پیروز می‌شویم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر