دونرخی بودن ارز

بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دونرخی بودن ارز
معاون سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:
معاون سابق امور بین الملل شرکت ملی نفت گفت: امکان جدیدی که در خصوص تسویه حساب با ریال ایران و براساس سامانه سنا نیز در این زمینه تاثیر گذار نخواهد بود زیرا به دلیل دو نرخ بودن ارز رانت ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۸۷۰۳۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۱