بهبود ضریب بهره برداری

بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
بهبود ضریب بهره برداری
وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد:
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یکی از ضرورت‌های رونق تولید بهبود ضریب بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود است.
کد خبر: ۱۹۰۳۴۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۶