پرگس

بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پرگس
مدیرعامل کنسرسیوم چندملیتی پرگس در پاسخ به سئوالی درباره ادامه همکاری با ایران پس از خروج آمریکا از برجام گفت : ما درزمان تحریم ها نیز در ایران بوده ایم و بعد از آن هم اینجا حضور داشته ایم زیراکه همکاری با ایران برای ما اهمیت دارد.
کد خبر: ۱۷۶۴۷۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۸