بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر : ۱۴۲۲۹۷
دفتر نمایندگی شرکت "پدیده شاندیز" در بوشهر با دستور قضایی تعطیل شد.

به گزارش خلیج فارس، نمایندگی امور سهام شرکت پدیده شاندیز در بوشهر، ابتدای دی ماه در خیابان امام خمینی (ره) و در ساختمانی جدید راه اندازی شده بود.

این اتفاق درحالی بود که به دلیل تخلفات صورت گرفته توسط این شرکت، تبلیغات محیطی آن ممنوع و شماری از دفاتر آن در مشهد و استان های کشور تعطیل شده بود.

خبر می رسد نهایتا با دستور قضایی و حضور ماموران انتظامی دفتر این شرکت در بوشهر تعطیل شده است.

روز گذشته نیز دادستان مشهد از صدور دستور تعطیلی دفاتر شرکت پدیده شاندیز در مناطق کشور خبر داده و گفته بود: براساس دستور قضایی، تا زمان تعیین تکلیف این پرونده، دفاتر پدیده شاندیز حق فروش سهام نداشته و صرفا می توانند از افرادی که خواستار بازگردان سهام هستند، نسبت به خرید اقدام نمایند؛ اما دو دفتر پدیده شاندیز در مشهد از این دستور عدول کرده و پلمب شدند.

قاضي غلامعلي صادقی افزود: هم اکنون یک دفتر این شرکت در مشهد برای این موضوع فعال است که اگر آن هم از دستور قضایی عدول کند، تصمیم لازم اتخاذ می شود، ضمن اینکه مقرر شده دفاتر این شرکت در مناطق کشور تعطیل شوند.

وي همچنين به مسئولان و مديران این شرکت توصيه کرد: برنامه زمان بندي دقيقي را براي پيوستن به بورس از هم اکنون اعلام کنند و يقين داشته باشند که ادامه کار آن ها بدون پيوستن به بورس با مشکلات حادي روبه رو مي شود و ديگر اجازه اين گونه هرج و مرج هاي مالي در موضوعات اقتصادي را نخواهند داشت. اما در صورتي که به بازار بورس بپيوندند و شفاف سازي مالي نيز داشته باشند، قطعاً دستگاه قضايي هم از آنان حمايت و پشتيباني مي کند و سهامداران نيز متضرر نمي شوند و همچنين دلالان از اين گونه بازارها سودي نخواهند برد.

دادستان مشهد تصريح کرد: مردم به تبليغات واهي و فريبنده برخي شرکت هاي سرمايه گذاري توجه نکنند و مديران اين پروژه ها و شرکت ها نيز بدانند که تا ابد نقدينگي به اين مجموعه ها تزريق نخواهد شد تا اموال مردم مورد حيف و ميل قرار گيرد. چرا که ديگر بسياري از شهروندان گرفتار تبليغات واهي نمي شوند و در دام آنان گرفتار نخواهند شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
به نفع پدیده تا سهامداران عجول سهام خود را واگذار نکنند و شرکت بتواند با پشتوانه مالی به کار خود ادامه دهد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
پس بگو آقای غلامعلی خان مشهدی . اگه بره بورس کاریش ندارین . پس بزرگترین تخلف پدیده این بوده که خودشو با ورود به بورس ورشکست نکرده . خب ای بابا اینو از اول بهشون فشار میاوردین تا برن بورس . شاید بورستون رو با تاراج اموال پدیده بتونین چند روزی سر پا نگه دارین .
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
آقا ما بورس بیا نیستیم خیال شما راحت
من امسال یک سوم سرمایم توبورس نابود شد الان هم توضررم پولم رامیسوزونم ولی توبورس نمیام
مگه زوره؟
سید ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
به نظرم اگه پهلوان بره سهامش رو کنار خیابون بساط کنه بهتره از اینه که بیاد تو بورس.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
با اینکار میخوان اقتصاد ورشکسته خودشونو با پول مردم از رکود در بیارن....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
ورود سازمان بازرسی به پرونده "پدیده‌شاندیز"
رییس سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به پرونده تخلفات پدیده شاندیز خبر داد.

ناصر سراج در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که آیا سازمان بازرسی کل کشور به موضوع پدیده شاندیز ورود کرده است یا خیر؟ گفت: قطعاً ما به این مساله ورود داریم؛ نتیجه را از سخنگوی قوه قضاییه پیگیری کنید.