بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر : ۱۴۴۱۹۹
سرنوشت پرونده شکایت امور اراضی از شرکت پدیده شاندیز مبنی بر اعمال ماده 18، در انتظار اعلام نظر رییس قوه قضاییه است.

قائم مقام سازمان امور اراضی گفت: سرنوشت پرونده شکایت امور اراضی از شرکت پدیده شاندیز مبنی بر اعمال ماده 18، در انتظار اعلام نظر رییس قوه قضاییه است.

'فرید صیدی نژاد' عصر دوشنبه در بجنورد به خبرنگاران اظهار کرد: در صورت تایید درخواست اعمال ماده 18 از سوی رییس دستگاه قضا، پرونده پدیده شاندیز بار دیگر در دادگاه های بدوی مورد بررسی قرار می گیرد.


وی اضافه کرد: دادگاه بدوی در بررسی اولیه برای پدیده شاندیز قرار منع تعقیب صادر کرده و این کار نیز به دلیل گزارش غیر واقع مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان خراسان رضوی صورت گرفته است و اکنون شکایت این سازمان از مدیرکل راه و شهرسازی سابق خراسان رضوی برای ارایه گزارش غیر واقع به دستگاه قضایی نیز مطرح است.


صیدی نژاد گفت: دادگاه، شهردار شاندیز را به دلیل تخلف در صدور پروانه ساخت و ساز در محدوده شهر مشهد به انفصال دایم از خدمات دولتی محکوم کرده است.

به گفته وی در سال جاری با حکم دستگاه قضایی تعدادی از شهرداران و دهیاران مناطق مختلف کشور به دلیل تخلف در تغییر کاربری اراضی کشاورزی محکوم شده اند.


قائم مقام سازمان امور اراضی گفت: ما به دلیل هدررفت سرمایه های مردمی، در پی تخریب ساخت و سازهای پدیده شاندیز نیستیم ولی باید طبق قانون عوارض و سایر حق و حقوق دولتی این ساخت و سازها پرداخت شود.


صیدی نژاد افزود: این کار نیز پس از طی مراحل قانونی در دستگاه قضا، باید از سوی مدیریت شاندیز درخواستی برای تغییر کاربری به کمیسیون ماده یک و تبصره یک در استان خراسان رضوی ارایه شود تا بتوانند مجوز دریافت کنند.



صیدی نژاد گفت: هرگونه تغییر کاربری اراضی باید با مجوز کمیسیون ماده یک و تبصره یک در استان ها صورت گیرد که نماینده استاندار و تعدادی از دستگاه های مرتبط عضو این کمیسیون هستند.


وی اضافه کرد: ما مخالف تغییر کاربری اراضی نیستیم اما معتقدیم که هر تغییری در کاربری امور اراضی باید طبق قانون صورت گیرد و برخی تخلفات در این بخش از سوی بهره برداران نیز ناشی از آشنا نبودن آنان با قوانین است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
باشه ....ممنون بورس نیوز توجه کردیم ...دیگه هیچوقت وارد این سایت نمیشم دیدار به قیامت بابت این عذابی که تو این مدت به ما دادی
سعید
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
نامه فدایت شوم به شما نداده بودن بیای اینجا!!!!! اون زمان که هی شاخص پایین میومد به خودت افتخار می کردی پدیده خریدی و هر روز داره بالا می ره و از پول نزول هم داره بیشتر سود می ده . فکر اینجا شو نکردی!!!!!!! تازه برو خدا رو شکر کن بورس نیوز بوده و الا شب عید سهام 20 هزار تومنی می خریدی و کلا نابود می شدی . البته زیاد ناراحت نباشید چون شماها برای حمایت از اشتغال سهام خریدین آخرش وضعییتون میشه مثل سهام سیمان صوفیان با نماد سصوفی که سال 82 بیش از 11000 تومان قیمت داشت الان 400 تومان هر روز صف فروشه اصلا خریدار نداره.
داراب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
بورس نیوز هر چه دلت میخواهد اخبار گزینشی بر علیه پدیده بنویس تا حالا که رو سیاه شدی از این به بعد هم خواهی شد .
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
داداش اولش حقتو میگرفتی نه حالا که ارزش زمینا با پول مردم شده چند برابر.
سهم دولت تدبیر و امید از جیب مردم؟
خدمتگزاران ایران زمین دست مریزاد ...
انسانم ارزوست ...
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
ان شاا.. که سهامداران پدیده به پولشون برسن چون اونا هم مثل ما سهامدار خردن . اما خیلی با غرور ازین مالکین پدیده دفاع میکردند . یه سرمایه گذار حرفه ای میگفت : وقتی یه سهام خیلی خوب شد و ازش صحبت زیاد شد وقت خارج شدنش نه وارد شدن . پدیده تو یکی دو سال گذشته خیلی تبلیغات داشت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
جواب این آقا رو دیروز آقای اژه ای داد. ایشون گفتن نباید برای هر مسئله ای از ماده 18 استفاده شود و تلویحا ادعای جهاد کشاورزی رو رد کرد و به فرض هم که پروتده دوباره به جریان بیفته چون پدیده یک بار به شهرداری عوارض داده فوقش اینه که اونو از شهرداری میگیرن میدن به جهاد کشاوزی. برای یک کار که 10 دفعه عوارض نمی گیرن.
همونطور که بارها مسئولین اعلام کردن مسئله مجوزهای پدیده دعوا بین سازمانهای دولتی است و پدیده مشکلی نداره.
سید عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
بورس نیوز دست بردار، یه خبر رو با دو تا تیر میزنی اونوقت فکر میکنی مردم نمیفهمن.
هیمن پدیده که انقدر راجع بهش مطلب منفی میزنی وقتی بیاد توی فرابورس ببین چقدر براش به به و چه چه راه بندازی.
شب دراز است و قلندر بیدار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
این آقایان رئیس ومعاون امور اراضی اگر فکر میکند با این حرفهاش می تونه قوه قضائیه را تحت تاءثیر قرار بدهند که فکر نکنم بتونند چون اونا خیلی تیز تر از این حرفها هستندو صدتا مثل این آقای رئیس ومعاون امور اراضی را درس میدن حالا از خواب بیدارشدیدبعد از6سال که پول هزارن صغیر .کبیر اومده هزینه شده به باد بره بعد هم همه گناها را بندازید گردن قوه قضائیه پس برویدزیر مجموعه خودتونو درس بدین که علاج واقعه قبل از وقوع بهتراست پدیده الان مال مردم هست نه مال آقای پهلوان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
این خبر توسط سایت شهرداری شاندیز تکذیب شد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
پول بی پول


سرمایه مردم دود شد رفت هوا

مردم باید زمینهای متری 50 میلیون را تحویل بگیرند

باز از هیچی بهتره
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
 با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات به ااطلاع عموم ميرساند، شهرداري شانديز خبر منتشر شده به نقل ازآقاي فريد صيدي نژاد معاون حفظ كاربري ويكپارچگي اراضي كشاوزي سازمان امور اراضي كشور، در مورخ 27/11/93 در خصوص محكوميت شهردار شانديز به انفصال دائم از خدمات دولتي را در جرايد، نشريات و خبرگزاريها شديدا تكذيب نموده و كليه حقوق قانوني خود را در پيگيري موضوع نسبت به انتشار اكاذيب ازطريق مراجع ذيصلاح و قضايي محفوظ ميداند...
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
واقعا اگر رییس قوه قضاییه با این قضیه ماده 18 مفافقت کنن دیگه به هیچ چیز این دستگاه قضایی نمیشه اعتماد کرد میشه دو قاضی در دو دادگاه رای اشتباه و مخالف شرع داده باشد؟ ؟؟؟ نمیدونم این جهاد چه خصومتی با پدیده داره که خودشو داره به زمین و زمان میزنه به زور فشارهای دولتی و سیاسی و حذب بازی هم که شده هر خودشو به کرسی بشونه از دستگاه قضایی خواهش میکنیم به دور از فشارهای دولتی و فقط درجهت حق مردم قضاوت کنند... یکی نیست بگه چراکمبود بودجه رو میخواین از مردم و از پدیده جبران کنین...چند وقت پیش هم اقای قباد افشار کلی جوسازی و اظهارنظرهای خلاف برضد پدیده کردن ...
ofside
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
ای دروغ گوها بازم شروع کردید
این خبرو از دادستانی نقل کردید یا یه نفر تو امور اراضی!
تیترت دروغ محضه!
متن کامل اطلاعیه شهرداری شاندیز بدین شرح است: با استناد به ماده 23 قانون مطبوعات به ااطلاع عموم ميرساند، شهرداري شانديز خبر منتشر شده به نقل از آقاي فريد صيدي نژاد معاون حفظ كاربري و يكپارچگي اراضي كشاوزي سازمان امور اراضي كشور، در مورخ 27/11/93 در خصوص محكوميت شهردار شانديز به انفصال دائم از خدمات دولتي را در جرايد، نشريات و خبرگزاريها شديدا تكذيب نموده و كليه حقوق قانوني خود را در پيگيري موضوع نسبت به انتشار اكاذيب ازطريق مراجع ذيصلاح و قضايي محفوظ مي داند.
سعيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
به درك كه گرفتنش.............
محسن بجنوردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱
برای اینکه بتوانید مردم دار باشید و با مردم باشید سعی کنید اخبار را بدون قرض و مرز درج نمائید و کمی هم به فکر عاقبت کار باشید که بعد از مدتی رسوا نشوید و مردم را از دست ندهید . شما با پدیده چه مشکلی دارید که تمام اخبار شما ضد پدیده است ولی بدانید که شهام داران پدیده پشت پدیده ایستاده اند برای اینکه پدیده توانسته اشتغال زائی داشته باشد و مانند صندوقهای مالی و اعتباری نیست که کسی نمیداند سرمایه مردم را به کجا می برد . زنده باد پدیده و شرکتهائی که برای مردم کار می کنند و مایه افتخار می باشند
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
بورس نیوز ،بالاخره زمستون میره رو سیاهی میمونه به ذغال !!!!!
اینکه با نابود شدن سرمایه یه عده از مردم چی به شما میرسه واقعا جای سوال داره؟؟؟؟ شایدم بالاخره کسی ،جایی ، یه جوری باهاتون حساب میکنه که اینجوری براش خوش خدمتی میکنید و بر ضد پدیده فعالیت می کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
شهردار شاندیز:قائم مقام سازمان امور اراضی به دلیل شایعات تلفنی از من عذرخواهی کرد.
بورس نیوز پیشنهاد می کنم این خبر رو برداری وگرنه مجبوری تکذیبیه این رو هم بزاری.
کار به شکایت کشیده
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
 شهردار شاندیز با رد خبر انفصال از خدمت خود گفت: اطلاعات نادرستی به قائم مقام سازمان امور اراضی ارائه شده است و هیچ حکمی در این زمینه وجود ندارد.
مهندس جواد رجب زاده در گفتگو با مرکز خبری اقتصاد ایران (اکوسنتر) با بیان این مطلب افزود: شخص جناب صیدی نژاد در تماس تلفنی با بنده از این مساله عذرخواهی کرد و قرار است این مطلب امروز توسط ایشان به رسانه ها اعلام شود.
وی اظهار داشت: همیشه میان دستگاههای دولتی شکایت های متقابل در خصوص مساله مورد اختلاف وجود دارد و شهرداری شاندیز و سازمان امور اراضی نیز از این مقوله مستثنا نیستند.
شهردار شاندیز تاکید کرد: هم اکنون نیز شکایاتی در فرمانداری شهرستان و قوه قضاییه در خصوص اراضی شهر شاندیز وجود دارد اما هیچ یک از شکایات در این زمینه منجر به صدور حکمی در زمینه نشده است.
رجب زاده تصریح کرد: موضوع مطرح شده هیچ ارتباطی به مسایل شرکت پدیده شاندیز ندارد
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
پدیده مال مردم نیست طبق ضوابط ثبت شرکتهای سهامی خاص ۸۰ درصدش مال پهلوان است مقدار بسیاری هم از سهام ها بازخرید شده وبجای پول به مردم کاغذ تعهد دادن
خبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
وزیر دادگستری درباره سرنوشت شرکت پدیده شاندیز توضیح داد
جامعه > قضایی - ایرنا نوشت:


وزیر دادگستری گفت: فعالیت های شرکت سرمایه گذاری پدیده متوقف نخواهد شد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در خرم آباد گفت: دفاتر پدیده از این جهت بسته شده که هیچگونه سپرده گذاری جدیدی صورت نگیرد.

او گفت: فعالیت سپرده گذاران قبلی مشکلی ندارد و فعالیت های این شرکت برای همیشه متوقف نمی شود.

او در خصوص سوالی مبنی بر برخی شایعات در مورد انتساب شرکت پدیده با یکی از نزدیکان دولت گذشته گفت: این مساله شایعه است و البته چند بخش خصوصی بوده اند که با یکدیگر ارتباط داشته اند.

او ادامه داد: توسعه بی رویه جذب سرمایه و افزایش سهام این شرکت غیرقانونی بوده و ارزش افزوده سهام که افزایش پیدا کرده، مورد اشکال است.

به گفته وی پرونده در حال بررسی و اقدام است.

وزیر دادگستری 28 و 29بهمن ماه به همراه رییس قوه قضاییه به استان لرستان سفر کرده است.
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹
سلام آقایانی پدیده رو به این روزا کشوندید درست یک ماه هست که خواب را از چشامون گرفتید از نگرانی زندگی نداریم.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
دلالان پدیده کهسود بادآورده بردن نگران باشند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
بجای برخورد با شهردار شاندیز وجلوگیری از پیشرفت پروژه شایسته است دلالان وسهامداران اصلی را که با خریدوفروش سهام ثروت مردم را به جیب زدن شناسایی واموال مردم پس گرفته شود