بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
پالایشگاه نفت تهران در اولین پیش بینی سود هر سهم سال 94 خود را مبلغ 626 ریال با سرمایه 3680 میلیارد ریال برآورد کرده بود که طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده این شرکت در 3 ماهه نخست سال جاری موفق به شناسایی 55 ریال سود به ازای هر سهم با سرمایه 8 هزار میلیارد و پوشش 20 درصدی بودجه 94 خود شد.
کد خبر : ۱۵۲۹۵۷
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت پالایش نفت تهران طی روز جاری اطلاعات عملکرد سه ماهه نخست سال جاری خود را روانه کدال کرد تا شاید بزودی شاهد بازگشایی "شتران" باشیم.

به گزارش بورس نیوز، پالایشگاه نفت تهران در اولین پیش بینی سود هر سهم سال 94 خود را مبلغ 626 ریال با سرمایه 3680 میلیارد ریال برآورد کرده بود که طبق  اطلاعیه اصلاحی منتشر شده، این شرکت در 3 ماهه نخست سال جاری موفق به شناسایی 55 ریال سود به ازای هر سهم با سرمایه ثبت شده 8 هزار میلیارد ریال و پوشش 20 درصدی بودجه 94 خود شد.

این شرکت دلایل تغییر سود هر سهم بودجه سال 94 خود را افزایش 13 درصدی هزینه های عمومی، اداری و فروش و افزایش 33 درصدی درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش تاکنون ناظر بازار پیغامی مبنی بر بازگشایی "شتران" نداده اما با ارائه این گزارش عملکرد واقعی به نظر می رسد بزودی شاهد بازگشایی این نماد فرابورسی باشیم.

امید است با ارائه اطلاعات دیگر شرکت های پالایشی مقدمات بازگشایی آنها نیز فراهم شود چرا که پیش شرط بازگشایی آنها ارائه گزارش سه ماهه نخست می باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
شبندر اصل کاریه که اوایل شهریور باز میشه و کل بازار رو منفی می کنه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
شبندر اصل کاریه وبه نظر من کل بازار رو مثبت خواهد کرد.