بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
مدیرعامل بورس کالای ایران در کنفرانس بین المللی قیر آرگوس مطرح کرد:

راه اندازی بازار آتی قیر و معاملات سلم قیر بزودی در بورس کالا

ر اولین روز برگزاری کنفرانس قیر موسسه آرگوس در ایران علاوه بر مدیرعامل بورس کالای ایران، سخنرانانی از کشورهای هند، ایران، ترکیه و سریلانکا با اشاره به کیفیت قیر و بازارهای آسیایی این محصول به موضوع صنعت قیر در اروپا و ترکیه، توسعه بازار قیر در سریلانکا و فرآیندهای گمرکی صادرات قیر از ایران پرداختند.
کد خبر : ۱۶۳۷۵۶
نویسنده :
بورس کالا
مدیرعامل بورس کالای ایران در کنفرانس بین‌المللی قیر موسسه آرگوس از راه اندازی بازار آتی قیر و معاملات سلم قیر دربورس کالا خبر داد.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در کنفرانس بین المللی قیر موسسه آرگوس که از روز 19 اردیبهشت ماه در محل هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور نمایندگان کشورهای فعال در حوزه تولید و معاملات قیر آغاز شده است، دکتر حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران به ترسیم شمای کلی معاملات قیر در بورس کالا و صادرات قیر از طریق تالار صادراتی این بورس پرداخت وگفت: راه اندازی بازار آتی قیر به منظور پوشش ریسک فعالان بازار این محصول از جمله برنامه های بورس کالای ایران برای توسعه معاملات این کالا است.

وی با اشاره به سایر برنامه های بورس کالا در این رابطه افزود: ما همچنین در نظر داریم معاملات سلم را بر روی کالای قیر راه اندازی کنیم . ضمن آنکهصدور گواهی سپرده کالایی بر اساس دارایی پایه قیرو راه اندازی صندوق های کالایی بر روی قیر از سایر برنامه های بورس کالا در این زمینه به شمار می رود.

گفتنی است، در اولین روز برگزاری کنفرانس قیر موسسه آرگوس در ایران علاوه بر مدیرعامل بورس کالای ایران، سخنرانانی از کشورهای هند، ایران، ترکیه و سریلانکا با اشاره به کیفیت قیر و بازارهای آسیایی این محصول به موضوع صنعت قیر در اروپا و ترکیه، توسعه بازار قیر در سریلانکا و فرآیندهای گمرکی صادرات قیر از ایران پرداختند.

لازم به ذکر است، پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان شرکت های حاضر در کنفرانس،چند میزگرد پیرامون چگونگی ارتقای کیفیت قیر، بازار قیر در ایران، نوآوری های تکنولوژیک در حوزه صنعت قیر و چالش های پیش روی این صنعت در آسیا و خاورمیانه برگزار شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ماشلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
با سلام به عزیزان جمهوری اسلامی ایران من دوسال پیش سهام نفت پاسارگاد را با قیمت 2250 تومان خریدم عالی جنابان به داد این شرکت محترم برسین الان سهام شده 1000هزار تومان متشگرم دلسوزان ملکت ایران بزرگان