هفته آینده؛
کدام نمادها به مجمع می روند؟
هفته دوم تیرماه ۱۴۰۵، سهامداران بورسی در انتظار برگزاری مجامع عمومی سالیانه چند نماد مهم هستند.
به گزارش بورس نیوز، هفته دوم تیرماه ۱۴۰۵، سهامداران بورسی در انتظار برگزاری مجامع عمومی سالیانه چند نماد مهم هستند.
براساس این گزارش، مجتمع صنایع لاستیک یزد "پیزد"، پتروشیمی ارومیه "شاروم"، شرکت نفت ایرانول "شرانل"، تامین سرمایه خلیج فارس "تفارس"، حفاری شمال "حفاری"، شرکت کشت و صنعت دشت خرم دره "زدشت"، شرکت سیمرغ "سیمرغ"، گروه صنعتی بارز "پکرمان" و "زمگسا" آماده برگزاری مجمع خواهند شد.
گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
مجمع پخش البرز برگزار شد؛
تداوم سودآوری "پخش" برای سال جاری/ مجمع "پخش" ۴۸۷ ریال تقسیم کرد
گزارش ها نشان می دهد؛
تعداد سهامداران فعال بورس از ۶۸۲ هزار کد فراتر رفت
در پنجمین عرضه اولیه فرابورس رقم خورد؛
مشارکت ۱.۲۰۰ سهامدار در عرضه اولیه فرابورس
مجمع پخش البرز برگزار شد؛
تداوم سودآوری "پخش" برای سال جاری/ مجمع "پخش" ۴۸۷ ریال تقسیم کرد
گزارش ها نشان می دهد؛
تعداد سهامداران فعال بورس از ۶۸۲ هزار کد فراتر رفت
در پنجمین عرضه اولیه فرابورس رقم خورد؛
مشارکت ۱.۲۰۰ سهامدار در عرضه اولیه فرابورس ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه