بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
کد خبر : ۱۶۴۵۰۰
علی دایی چندسالی است که حوزه های تازه ای به کارهای تجاری اش اضافه کرده است و البته علایق جدیدی نیز به سراغش آمده...

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه دایی رستوران داری و فروشگاه طلاوجواهر را به بیزنس هایش اضافه کرد، حالا مدتی است در مراسم مختلف فروش آثار هنری شرکت می کند.

این چهره سرشناس و متمول فوتبالی این اواخر به هنر هم روی خوش نشان داده و نشان داده است که برخلاف مصاحبه های تندوتیزش و همچنین فریادهایش کنار زمین فوتبال، از ذوق هنردوستی خوبی برخوردار است.

او دیشب به همراه همسرش در برنامه فروش آثار هنری برجسته ایرانی حضور پیدا کرد. برنامه ای که در آن 23 میلیارد تومان اثر هنری فروخته شد و در میان آنها یک تابلوی نقاشی اثر سهراب سپهری به قیمت 3 میلیارد تومان فروش رفت.

دایی تا حالاچند اثر هنری برای کلکسیون تازه اش خریداری کرده اما دیشب خبری از خرید نبود.

علی دایی و همسرش در حراج میلیاردی آثار هنری

علی دایی و همسرش در حراج میلیاردی آثار هنری
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
خداوند به شما آقاي دايي بيشتر دهد ولي اي كاش بيشتر كمك هاي خير خواهانه هم انجام دهيد.
مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
دایی عزیز نه رانتخوار بوده نه تاراجگر بیت المال! تنها کاری که کرده افتخار افرینی برای ایران عزیز بوده! از همین طریق هم ثروتمند شده! حالا هم در جمع حامیان هنر دیده میشه. کاش قدر این عزیزانو بدونیم. ایشون هیچوقت تملق قدرتمداران رو هم نکردند. ایرانو با دایی بشناسند خوشحال میشید یا با کسانیکه مهمترین شجاعت و هنرشون بالا رفتن از دیوار سفارتخونه هاست یا...؟ ضمنا از کجا میدونید اقای دای خیر نیست؟ اگه خیر باشه خیلی بهتر میشه اما اگه خیر هم نباشه لزوما بد نمیشه.بد کسیه که مال مردمو بخوره. کسیکه به کسی کاری نداره ادم خوبیه. اگه به دیگران کمک هم بکنه میشه فرشته. البته تو مملکت ما اگه کسی با سروصدا کار خیر انجام بده ترید نکنید یک جای کارش مشکل داره!