بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
در این مراسم که برخی از اعضای هیات مدیره بانک صادرات و مقامات مسیول شرکت بورس حضور داشتند زنگ آغاز معاملات توسط اسماعیل لله گانی، مدیر عامل بانک صادرات ایران نواخته شد و پس از آن مدیر عامل "وبصادر" به ایراد سخن در خصوص وضعیت بانک ها و برنامه های آتی بانک ها در راستای توسعه و پیشرفت پرداخت.
کد خبر : ۱۶۴۸۳۵
نویسنده :
جمشیدی

همزمان با هفتمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران در بازار سرمایه زنگ آغاز معاملات روز جاری بورس با حضورجمعی از متولیان بازار سرمایه و اصحاب رسانه، توسط مدیر عامل بانک صادرات نواخته شد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، در این مراسم که برخی از اعضای هیات مدیره بانک صادرات و مقامات مسیول شرکت بورس حضور داشتند زنگ آغاز معاملات توسط اسماعیل لله گانی، مدیر عامل بانک صادرات ایران نواخته شد و پس از آن مدیر عامل "وبصادر" به ایراد سخن در خصوص وضعیت بانک ها و برنامه های آتی بانک ها در راستای توسعه و پیشرفت پرداخت.

لله گانی به عرضه بسته های سیاست اقتصادی در بانک ها اشاره کرد و در خصوص اهداف آتی بانک صادرات ایران اظهار داشت: مرکز مشاوره مالی در بانک تاسیس می شود و این بانک در حال نزدیک شدن به استانداردهای آی اف آر اس است. علاوه بر این، کارت های اعتباری و تضمین در جهت افزایش میزان تولیدات داخلی و ارتقای و انتصاب کارکنان براساس رویه های علمی و میزان عملکرد در تحقق اهداف انجام می شود و برنامه سه ساله استراتژیک در سال 95 راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این بانک به طور قطع می تواند سود برآوردی برای سال مالی ۹۵ را محقق سازد و نگاه آن خصوصی سازی در بانک، توسعه بخش های اقتصادی و واحدهای تولیدی و نیز تسهیلات به خریداران واحدهای تولیدی می باشد.

مدیر عامل بانک صادرات ایران در پاسخ به این سوال که آیا "وبصادر" برنامه ای جهت اجرای برنامه افزایش سرمایه در نظر دارد؟، ابراز داشت: اجرای برنامه افزایش سرمایه بانک در سال۹۵ محتمل نخواهد بود وبه طور قطع برای سال ۹۶ انجام می شود.

لله گانی در خاتمه گفت: درصد مطالبات بانک صادرات پرداخت شده و مابقی در دست پیگیری است و به نظر می رسد مابقی بانک ها نیز جهت نزدیک شدن به استانداردهایifrs می بایست اجرای برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود قرار دهند.

در پایان این گزارش می افزاید: این خبر در حال تکمیل می باشد و متن کامل آن طی دقایق آتی منتشر خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
بانک های ایرانی همه ورشکسته اند
ناشناس
ESTONIA
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
اخه چه افزایش سرمایه ای برای امسال؟؟؟ سهم 97 تومن ه و اونوقت 100 تومن بابت حق تقدم باید پرداخت بشه!!!؟؟
اصلاني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
ايناقصد دارن تا افزايش سرمايه قيمت سهم را مثلا تا120 تومان بالاببرن بعد از آنكه به خلق الله قالب كردن قيمت را پايين بيارن