بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر : ۱۶۵۱۷۸
26 نماینده استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تعیین تکلیف وضعیت سهامداران پدیده شاندیز شدند.

به گزارش ایسنا در این نامه خطاب به رحمانی فضلی آمده است:

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با احترام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات؛ همانطور که مستحضرید بازپرداخت مبلغ سرمایه‌گذاران در شرکت پدیده از سال گذشته با مشکلاتی مواجه شده است که با ورود دستگاه‌های نظارتی این موضوع بررسی و کنترل شد.

با عنایت به گذشت مدت زمان طولانی از زمان سرمایه‌گذاری مردم و مشکلات فراوان موجود برای سهامداران این شرکت به خصوص در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که اکثراً اندوخته زندگی خود را در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ مقتضی است دستور فرمایید با جدیت و سرعت بیشتری وضعیت سهام این شرکت تعیین تکلیف و نسبت به پرداخت مطالبات این عزیزان اقدام شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
GERMANY
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
با سلام بیش از یک سال ازصدور سند پرداخت وجوه حاصل فروش سهام شرکت ابنیه وابسته به ش پددیده شاندیز میگذردولی ریالی تاکنون به سهامداران جز پرداخت نشده است و پول زیادی از مردم زحمتکش در شرکت پدیده بولکه گردیده .ایا زیبنده مسئولان کشور جمهوری اسلامی است که اینگونه بامردم شریف و صبور رفتار شود.پس وجدان بیدار مسئولان مربوطه در وزارت کشور،مسکن .....و جهادو......و سایر دستگاههای مدعی دفاع از حقوق شهروندی کجاست؟ایا بعد از یکسال و چند ماه برای رسیدگی به حقوق پایمال شده وقت کمی است.؟؟ اگر حقی ولو اندک از خود شما تضیع شود ، چه خواهید کرد.؟ پس تا دیر نشده حقوق از دست رفته انان را به خو دشان باز ستانید تا در پیشگاه خدای بزرگ سر بلند باشید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
سلام من فقط ی چیز میگم خدا لعنت کنه پدیده رو که خونم ماشینم پس اندازم همرو ازم گرفت برای وامی که برای سهام گرفته بودم کی میخواد اینارو بهم به زن بچم برگردونه همسرم بارداره هر رپز کریه میکنه لعنت کنه شمارو زندگیم با خاک یکی کردین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۸
آیا با این مدت و گذشت زمان و انجام نشدن کار 130 هزار خانواده به نظر شما مردم پس از اینهمه وعده که مدیران ارشد کشور دادن و کاری برای برگرداندن پول مردم انجام شده ،مردم بدبین به کشور و مدیران نمیشوند?
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
بیشترین تقصیر گردن صدا سیماست . اون موقع که تبلیغات پدیده رو با آب و تاب پخش میکرد و ملت رو فریب میداد الان کجاست . چرا اون موقع کسی نبود بخواد جلوشو بگیره که این همه ملت سرشون کلاه نره . آخرش هم یه جوری ماسمالی میکنن
سهامدار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰
خدا ازت نگذره بورس نیوز!
میدونم حرفهای منو سانسور میکنی ، اما خبرهای غرض ورزانه ات تیشه به ریشه پدیده زد، حالا خنک شدی؟ حالا بورس رو براه شد ؟ متاسفم واست...