بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر : ۱۶۵۲۷۰
به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار برخی اخبار درباره دریافتی هنگفت برخی مدیران بانک ها و دستگاه‌ها اجرایی، سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران اینگونه عمل کرد: 
 
صالحی امیری در این باره  نوشته است: به دنبال پیشنهاد برخی دوستان و در راستای شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی، فیش حقوقی اسفند 1394 خود را که قبل از طرح مسائل اخیر است منتشر می‌کنم، البته طبق قانون، این حقوق در سال 95 شامل 12درصد افزایش شده است. 
معتقدم سطح پرداخت حقوق در دولت عادلانه و در چارچوب قانون است و اگر موارد خاصی چه در دولت و چه در خارج از دولت، حقوق‌های نامتعارف پرداخت شده حتی اگر چارچوب قانونی داشته باشد نیازمند بررسی و برخورد است. 

سیدرضا صالحی امیری 
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
كلاه قرمزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
خداييش زياد است من با نصف اين مبلغ كتابخانه را برايتان ميگردانم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
۱۱۰۰۰۰۰۰ تومان حقوق خیلی زیاده
ناشناس
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
برای کی و در چه سطحی زیاده؟ بله برای یک کارمند ساده زیاده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کاش نصف این حقوقت رو من داشتم.
کاش فقیر در کشور نداشتیم.
مهدی
ROMANIA
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
خیلی جالبه جمع پرداخت ها بیشتر از 11 میلیون تومن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
طرف فکر کرده کم میگیره

خیلی زیاده کمش کنید

فیش های چند ده میلیونی حکم دزدی از بیت المال 80 میلیون ایرانیه
علی
GERMANY
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴
با تشکر از آقای امیری برای این شفافیت، درد و بلای ایشان بخورد بر سر کسی که حقوق چند صد میلیونی میگیرد و میگوید از شیر مادر حلال‌تر است! کاش کمی از جربزه آن رئیس بیمه را داشت و استعفا میداد!‌ اینکه ۲۳۴ میلیون حقوق بگیرد خسارت است به کشور ولی از آن بدتر اینست که کسی آنرا حق و حلال بداند!
غلامی
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
شما علی شاه معروف نیستید؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
چرا حق عائله مندی ایشان از عائله مندی کارکنان دولت بالاتر است؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
فقط 11 میلیون ؟ خیلی کمه !!!!
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
حتما"خودجوش است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
به نام خدا باید بدانیم که اکثر مدیران اولاً یک حقوق مستمر ماهیانه ( شامل حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر )طبق فیش دارند و دیگری حقوق و مزایای غیر مستمر خارج از فیش (که البته به صورت ماهیانه و منظم پرداخت نمی شود). که از ایشان فقط تصویر فیش در معرض دید عموم قرار گرفته و ثانیاً اقلام حقوق و مزایای غیر مستمر خارج از فیش مدیران همیشه بیش از مبالغ مندرج در فیش می باشد. اقلام غیر مستمر عمدتاً شامل پاداش های کلان موردی و سالانه و عملکردی و اقلام خارج از شمول در شرکتهای دولتی که معمولاً به صورت محرمانه بوده به نحوی که حتی مدیران مالی شرکتها و ذیحسابان از آن خبر ندارند ولی مستندات دارد. ثانیاً مبالغی بین مدیران در ادارت و شرکتها تقسیم می شود که در حکم اقلام خارج از عرف و تحت عناوین اقلام فاکتوری معمول از جمله فاکتور خرید غذا و یا کالای غیر سرمایه ای و شیرینی دریافتی از مشتریان بابت قراردادهای منعقده می باشد که در دفاتر قانونی انعکاسی ندارد و همگانی نیست و غیر قابل ردیابی و اثبات است. البته اگه خواستید که موضوع حقوق و مزایای مدیران در دو مورد اول که قابل دسترس و رسیدگی است, از تجربه حسابرسان خاص و مسئول فقط در سازمان حسابرسی حتماً کمک بگیرید. خواهشمندست این متن را به صورت زیر نویس به اطلاع عموم برسانید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
من فوق لیسانس عمران با ۲۹سال سن ولی بیکار هستم, من حاضرم با ماهی ۱ میلیون تومان, این کتابخانه را بگردانم تا هر وقت رفتم خواستگاری, به من نگویند شغل ثابت نداری, این حقوق های کلان با بازده کم برخی مدیران باید اصلاح شود
ناشناس
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
فوق لیسانس عمرانتو از کجا گرفتی؟
اگه از سراسری گرفتی که بیکار نیستی و اگه هم از این مدرک خریدنی هاست بهتر بود جای اینکه پولتو اونجا هدر کنی باش زن می گرفتی که نیای تو اینترنت مرثیه سرایی کنی
علی
چهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
من خودم عمران خوندم و از اون دانشگاهی که شما مدرک گرفتی دانشگاهم معتبر تره ( به طور حتم) لطفا رو هوا حرف نزن - توی این وضعیت که کارهای عمرانی در کشور خوابید بحث دانشگاه مطرح نیست و خیلی از مهندسین عمران بیکارن ضمن اینکه در عممران سابقه کار از این چیزی شما میگین خیلی مهمتره- شما هم دانشگاه سراسری خودتو به رخ دیگران نکش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
وقتی نرخ تورم ۹.۵ درصد است ولی حقوق کارگران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱۴ درصد افزایش می یابد و وزیر کار ذوق می کند که حقوق ها بیش از نرخ تورم افزایش یافته , نتیجه این میشود که بودجه جاری دولت افزایش می یابد و بار مالی سنگینی روی دوش کارفرمایان تحمیل میشود, در اولین گام صنایع کوچک و متوسط ورشکسته میشوند و سپس دولت به عنوان بزرگترین کارفرما, دچار کسری بودجه و افزایش بدهی ها میشود
امامي
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
تورم واقعي بالاتر از 9/5 درصد است خودتان حساب كنيد كدام كالا ومواد غذايي ارزان شده ؟ اينها هم ياد گرفتن كه آمار احمدي نژادي بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
متاسفانه روز به روز از اهداف انقلاب, دور میشویم, حمایت از مستضعفان و جوانان بیکار یا حمایت از مدیران چندشغله ؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
با چه اعتماد به نفسی هم منتشر کرده.
فکر کرده خیلی کم میگیره.خداییش 175 ساعت اضافه کار بعلاوه 192 ساعت ساعت رسمی در 25 روز کا ر میشه حدودا 15 ساعت.یعنی 7 صبح تا 10 شب.اگر تایم نماز ظهر و مغرب را هم اضافه کنیم میشه 11 شب و ایاب ذهاب میشه 12.مآیا واقعا ایشون هر روز 7 صبح تا 12 شب سر کاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طبیعتا و حقیقتا نیست. در کشور ما اضافه کار کاملا صوریه.وقتی اکثریت در طول روز کار نمیکنند و همش میگن برو فردا این ساعات اضافه کار از کجا میاد؟؟؟
صفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
من هم 30سال پرستاربودم ولی کل حقوقم 2میلیونه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
این تازه حقوق مستند ایشان میباشد .. باید بررسی شود ازچه امتیازات و توصیه ها یی برخوردار است .ایا فرزند بیکار هم دارد. ایا اجاره خانه میدهد ویا اجاره هایی هم میگیرد .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
تاره افتخارم می کنه
داره ار یک مشت جوون بیگاری می کشه 6 ماه یک بارم حقوق نمیده
تو بخشهای مختلفشم که همه چی مثل چرخش غذایی تو طبیعت به جای اولش برمیگرده
خودشونم نمبدونن دارن چه می کن
ناشناس
UNITED STATES
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
واقعا چطور روشون میشه این فیش هارا به کارمندهای زیر خط فقر نشون بدن و فقرا رو بسوزونند. این واقعا خلاف قاعده یک مسلمانیه
دکتر قره ویسکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
یازده میلیون تومان برای یک نفر مدیر با کارکرد 12 ساعت زیاد نیست .
بیشتر جوانان ما راحت طلب شده اند ساعت پنج که می شود عین مدارس ابتدایی فرار می کنند کار هست بمانید انجام دهید باشد برای فردا .
فوق لیسانس استخدام می کنم با ماهی یک و نیم که با مزایا یک و هفتصد می گیرد . سابقه کار ندارد . ماه سوم یا پهارم از اینکه حقوقش کم است می نالد .
بلدیم شعار بدهیم . حاضرم به یک مدیر کارخانه دلسوز و خوب ماهی ده میلیون بدهم اما پیدا نمی کنم .
تصمیم یک مدیر مهم است

این آقای پول تجربه اش را می گیرد و