بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
مجتمع فنی تهران (میرداماد) برترین نمایندگی سه سال متوالی بوده که با مجوز از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و اوراق بهادار فعال می باشد و جهت ثبت نام 20 درصد تخفیف جشنواره تابستانی تا تاریخ 20 مرداد ماه در نظر گرفته است.
کد خبر : ۱۶۶۸۱۰
نویسنده :
مجتمع فنی
مجتمع فنی تهران (میرداماد) به منظور رشد علم و دانش بازار سرمایه اقدام به برگزاری دوره های تخصصی و جدید در این حوزه زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای نموده است. لذا علاقمندان می توانند از این پس با شرکت در این دوره ها، علم و دانش خود را در جهت افزایش موفقیت، ارتقا دهند.

شایان ذکر است مجتمع فنی تهران (میرداماد) برترین نمایندگی سه سال متوالی بوده که با مجوز از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و اوراق بهادار فعال می باشد و جهت ثبت نام 20 درصد تخفیف جشنواره تابستانی تا تاریخ 20 مرداد ماه در نظر گرفته است.

عناوین دوره ها:

1- اصول مدیریت سرمایه گذاری در بازار سهام

2- تحلیل تکنیکال کاربردی

3- تحلیل بنیادی در بازار سهام

4- نحوه مدیریت سبد سهام

5- تحلیل روانشناختی و مدیریت ریسک

( با ارائه مدرک پایان دوره از مجتمع فنی تهران )

( به همراه مدرک پایان دوره بین المللی از کانادا )

اساتید دوره :

دکتر علی دهدشتی نژاد برای مشاهده رزومه www.mftmirdamad.com/article/p155-cv-155

مهندس حسین جعفری برای مشاهده رزومه www.mftmirdamad.com/article/p156-cv-2علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 22222816 تماس حاصل نمایند.

آدرس وب سایت http://www.mftmirdamad.com/departman/n24-Bourse

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
BELGIUM
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
استاد محترم دراموزش خود اگر امکان دارد این مطلب را در مورد نوسان گیران سهم بگنجانید (سیستم .فاذر. شتوکا و....) سهمی که نوسان گیر به قیمت بسیار پایین گذاشته سهام دار ان یک نوک کوچولو هر کس 100 سهم بردارد بقیه سهام داران جرعت پیدا کرده وحرکت جالبی در سهم ها اتفاق می افتد ونسل نوسان گیران نابود می شود وسهام راه عادی در پیش میگیرد