بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
عضو کمیته ارتباطات مجلس از ورود جدی قوه مقننه به بحث ایجاد زیرساخت برای پیام رسان های بومی خبر داد.
کد خبر : ۱۷۵۸۴۴
به گزارش بورس نیوز، سیده حمیده زرآبادی عضو کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی، پیگیری های لازم درباره زیرساخت های شبکه ارتباطی کشور در این کمیته در حال انجام شدن است، گفت: باید از پیامرسان های داخلی حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه برای حمایت از پیام رسان های داخلی باید بستری شفاف در رقابت ایجاد شود، ادامه داد: باید شفافیت لازم در بحث حمایت ها از پیام رسان های داخلی و اینکه این پیام رسان ها چگونه انتخاب شده اند و در آینده این پیام رسان ها قرار است چه اقداماتی انجام دهند و چه تعداد توانسته اند عضوگیری داشته باشند، انجام شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر اینکه در بحث زیرساخت ها مشکلاتی در شبکه ارتباطی کشور وجود دارد، افزود: در همین راستا جلساتی با آذری جهرمی وزیر ارتباطات داشته ایم و موضوعات مختلف نیز به وی انتقال داده شده است و باید به صورت عملی این مشکلات حل شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در این کمیسیون و در غالب کمیته ارتباطات در حال بررسی مشکلات زیرساخت ها هستیم، اظهار داشت: البته در کمیسیون فرهنگی نیز کمیته ای در حال کار بر روی فعالیت پیام رسان ها است.

عضو کمیته ارتباطات مجلس تصریح کرد: جمعی از نمایندگان اخیراً نیز پیشنهادی مبنی بر تشکیل کمیسیون فضای مجازی را داده اند که باید برای بررسی این موضوع، طرح به صحن علنی مجلس بیاید.

به گزارش تسنیم، زرآبادی در پایان تصریح کرد: اخیراً مسئولان چند پیام رسان داخلی با حضور در کمیسیون صنایع به تشریح اقدامات خود در توسعه پیام رسان ها پرداخته اند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

وضعیت نامطلوب واحدهای تولیدی واگذارشده

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

بستر سرمایه گذاری باید فراهم شود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
جاسوس رسان داخلی