بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
مدیر عامل «های وب» در گفت و گو با بورس نیوز مطرح کرد

جزئیات پاسخ جامعه درمورد صورت های مالی سال 96 های وب

مدیر عامل های وب از پاسخ جامعه حسابداران رسمی در مورد صورت های مالی های وب خبر داد.
کد خبر : ۱۷۷۴۱۸
سید ایمان میری، مدیر عامل «های وب» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز از پاسخ جامعه حسابداران رسمی به استعلام سازمان بورس در مورد صورت‌های مالی حسابرسی نشده منتهی به سال 1396خبر داد و گفت: پس از پاسخ جامعه حسابداران رسمی باید بررسی شود که با توجه به جزئیات این نامه، حسابرس می‌تواند در مورد صورت‌های مالی اظهار‌نظر کند یا مورد دیگری وجود دارد.
میری همچنین با اشاره به انتشار صورت‌های مالی حسابرسی نشده سال 1396 «های وب» گفت: صورت‌های مالی حسابرسی نشده «ها‌ی‌وب» برای دوره مالی مذکور به سازمان بورس ارسال شده و این سازمان استعلامی از جامعه حسابداران رسمی در خصوص این صورت های مالی داشته و پاسخ آن گویا دیشب به سازمان ارسال شده است و باید دید نظر جامعه چه بوده است.
وی با بیان این مطلب که ادغام پارس انلاین در های وب هنوز مشخص نیست، گفت:  تکلیف این قرارداد باید تا آخر هفته مشخص خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
حالا میری داره چرندیات میگه خبرنگار .... چرا تودهنش نمی زنه آخه اول حسابرس نظرش رو درمورد صورتهای مالی میگه وبه یه نسخه به جامعه ویه نسخه به شرکت میده بعد شرکت به بورس می فرسته بعد بورس نظر حسابرس در مورد صورتهای مالی رو از جامع حسابداران استعلام می کنه بعد جامعه حسابداران اعلام نظر به بورس می کنه بعد در کدال منتشر می کنه حا لا این حرفهای میری دلیلی بر حماقتش در امور مالی وبورسی نیست خبرنگار شما هم از او ... تر تشریف دارن
یاسر
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
سازمان بورس اگر از صورتای مالی های وب موقع پذیرش سردرنمیارده باید میفرستاده جامعه تا اونها تایید میکردند و همون کاری رو که بعد از توقف نماد انجام داد باید اون زمان اجرایی میکرده بعد که جامعه جواب داد و ابهامای سازمان رو تایید کرد حسابرس سازمان تعلیق شد و بخاطر همین حسابرس سازمان الان بی تایید جامعه احتمالا حاضر به تایید صورت ها نیست در مورد اینکه صورت های حسابرسی نشدشون هم باید تایید جامعه رو بگیره و قبل انتشار تو کدال از فیلتر جامعه رد شده یا خیر من اطلاع ندارم
ناشناس
DENMARK
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
هی وب 2000 تومانی در راه هست