نقت حوزه مسجدسلیمان به پالایشگاه های شمال ارسال می شود
بر اساس برنامه شرکت ملی نفت ایران، بهزودی بخشی از نفت خام تولیدی میدانهای حوزه مسجدسلیمان به منظور تامین خوراک، به پالایشگاههای شمالی کشور ارسال میشود.

به گزارش بورس نیوز، معاونت برنامهریزی و تلفیق طرحها و برنامههای برنامهریزی تلفیقی این شرکت اعلام کرد: به این منظور، نشست تکمیل، نصب و راهاندازی سیستم اندازهگیری و تحویل خط لوله ١٠ اینچ حدفاصل شیرخانه سبزآب تا تلمبهخانه شهید زنگنه با حضور نمایندگانی از مدیریتها، شرکتها و ادارات مرتبط با هدف مهیا کردن شرایط ارسال نفت خام میدانهای حوزه مسجدسلیمان به پالایشگاههای شمالی کشور برگزار و تمهیدات لازم اندیشیده شد.
بر اساس این گزارش، میدانهای ناحیه شمالی حوزه مسجد سلیمان شامل میدانهای لبسفید، پلنگان، کبود، بالارود و قلعهنار است.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
مدیر امور بینالملل شرکت ملی نفت در گفتوگو با بورسنیوز تأکید کرد:
توسعه پالایشگاه، سپر دفاعی صنعت نفت/ فرآوردههای پالایشی، فراری بزرگ از دل تحریمها
کارشناس بورس انرژی در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:
بورسانرژی، تونل تاریک سهامدار و عرضهکننده / خط لوله نفت به افغانستان و ترکیه کج شود مدیر امور بینالملل شرکت ملی نفت در گفتوگو با بورسنیوز تأکید کرد:
توسعه پالایشگاه، سپر دفاعی صنعت نفت/ فرآوردههای پالایشی، فراری بزرگ از دل تحریمها
کارشناس بورس انرژی در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:
بورسانرژی، تونل تاریک سهامدار و عرضهکننده / خط لوله نفت به افغانستان و ترکیه کج شود ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه